خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه میامی با بیان اینکه امروز دشمن بر روی تغییر سبک زندگی مسلمانان برنامه ریزی کرده است،گفت:مهمترین راه برای مقابله با دشمنان نهادینه کردن سبک زندگی اسلامی و فاطمی در جامعه است.
کد خبر: ۸۶۵۴۱۶۲
|
۱۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میامی،سرهنگ عباسعلی کاظمی در جشن میلاد کوثر در سالن انقلاب شهرمیامی و درجمع خواهران بسیجی این شهر ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت زهرا(س)، روز زن و سالروز تولد امام خمینی (ره)،اظهار داشت:همه زنان و مادران باید حضرت زهرا(س)را الگوی خود قرار دهند و بدانند که معنویت،تلاش و کوشش از ویژگیهای بارز آن حضرت بوده است.

وی با بیان اینکه امروز دشمن بر روی تغییر سبک زندگی مسلمانان برنامه ریزی کرده است،تاکید کرد:مهمترین راه برای مقابله با دشمنان نهادینه کردن سبک زندگی اسلامی و فاطمی در جامعه است.

فرمانده سپاه ناحیه میامی ضمن تبریک فرارسیدن سال جدید،اظهار داشت:نامگذاری سالها بر اساس نیاز کشور از سوی رهبر معظم انقلاب صورت می گیرد و با توجه به اهمیت موضوع اقتصاد معظم له چند سالی است برمسئله اقتصاد تاکید دارند.

کاظمی با بیان اینکه در سال های گذشته سیاست های اقتصاد مقامتی از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شد،افزود:ایشان با نماگذاری سال 95 به شعار «اقتصاد مقاومتی ،اقدام و عمل» بر عملیاتی شدن این امر تاکید کردند.

وی همچنین ضمن تبریک فرارسیدن دوازدهم فروردین ماه روز جمهوری اسلامی ایران،گفت:در 12 فروردین سال 1358 ملت ایران اسلامی فرمان ولی فقیه خود را لبیک گفتند و با حضوری گسترده و رای 98 درصدی خود به جمهوری اسلامی حماسه ای بزرگ خلق کردند.

فرمانده سپاه ناحیه میامی تاکید کرد:به همه دشمنان ایران اسلامی اعلام می کنیم که انقلاب اسلامی ایران با قدرت و اقتدار استمرار خواهد داشت و همه باید هوشیار باشیم و بصیرت حضرت زهرا(س)را الگوی خود قرار دهیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها