خبرهای داغ:
امام جمعه میامی:

توسعه شهرستان میامی مستلزم هم افزایی مسئولان است

امام جمعه میامی گفت:در سال مزین به شعار«اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل» با هم افزایی و هم کوشی تمامی مسئولان و بهره گیری از ظرفیت نیروی های خلاق و نخبگان جامعه برای حرکت به سوی توسعه شهرستان میامی تلاش کنیم.
کد خبر: ۸۶۵۴۱۶۵
|
۱۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میامی، حجت الاسلام قربانعلی صفائی پور در نشستی با اعضاء شورای اسلامی شهر میامی در محل دفتر خود، ضمن اشاره به نامگذاری سال 95 از سوی رهبر معظم انقلاب، افزود:امیدواریم با همدلی و همزبانی امسال را با اتحاد و حدت همه جانبه و با تکیه بر اقتصاد مقاومتی برای پیشرفت میامی تلاش کنیم.

وی تصریح کرد: همه ما امیدواریم با هم افزایی و همکوشی ظرفیت ها را به فرصت تبدیل کرده و در راستای اقتصاد مقاومتی به عنوان دغدغه مقام عظمای ولایت گام های استواری برداریم.

امام جمعه میامی در ادامه به اهمیت کار شوراهای شهر و روستا اشاره کرد و افزود: مردم، اعضاء شورا را به عنوان امین خود انتخاب می کنند و شورا نیز باید کمبودها، نواقص و نیازهای شهر و روستا را رصد کرده و در قالب طرح و پیشنهاد به مسئولان ارجاع دهند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان میامی به شاخصه های اصلی شورای موفق اشاره کرد و افزود: شورای موفق تاثیر خوبی در توسعه و اقتدار شهر دارد و از تمامی ظرفیت ها و پتانسیل های شهر در زمینه های مختلف استفاده می کند که خوشبختانه شورای شهر میامی توانسته به این امر تحقق بخشد.

وی همچنین با بیان اینکه میامی موقعیت مناسبی در زمینه گردشگری دارد خطاب به اعضای شورا تاکید کرد: معرفی میامی و جذب سرمایه گذار در زمینه گردشگری را اولویت کاری خود قرار دهید و و با توجه به پتانسیل بالای شهرستان میامی در این زمینه در این زمینه تلاش مضاعفی داشته باشید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها