خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج امام حسین(ع)
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج امام حسین(ع) گفت: نظام اسلامی در 12 فروردین تثبیت شد و سربلندی آن نیازمند تلاش و عمل جدی مردم و مسئولان است.
کد خبر: ۸۶۵۴۲۰۷
|
۱۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰
حجت الاسلام احمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم با تبریک فرارسیدن یوم الله 12 فروردین گفت: در این روز بزرگ در سال 1358 که رفراندوم عمومی تغییر حکومت انجام شد، شخصیت واقعی مردم مسلمان و قهرمان ایران ظهور یافت و انقلاب اسلامی که 49 روز پیش به پیروزی رسیده بود، با رای قاطع مردم تثبیت گشت.

وی افزود: در این روز ساختار جدید سیاسی اجتماعی ایران بر مبنای رای اکثریت قریب به اتفاق مردم ایران یعنی بیش از 98 درصد شکل گرفت و با اراده الهی و خواست مردم تثبت شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسین(ع) با بیان اینکه حضرت امام فرمودند: 12 فروردین عید ملی و مذهبی ما است و مردم باید این روز را زنده نگهداشته و جشن بگیرند، بیان داشت: از نظر ایشان از صدر اسلام و بعد از حکومت پیامبر اکرم(ص) و حضرت علی(ع) همه این سالها تا 12 فروردین، طاغوت حکومت نموده است.

وی ادامه داد: 12 فروردین روزی است که کنگره های قصر 2500 ساله حکومت طاغوتی فرو ریخت و حقیقتا انتظار می رود در سالروز جمهوری اسلامی همه تلاش کنند در جهت اصلاح درون و برون زیرا در آن صورت است که کشور رو به پیشرفت می رود.

احمدی در پایان اظهار داشت: در این روز ما باید عظمت این انقلاب را بیاد بیاوریم که در قبل از این انقلاب چه وضعی داشتیم و الان چه وضعی داریم و کشور ایران، از یک کشور جهان سومی، عقب مانده و زیر سلطه بیگانه خارج و به یک کشور در حال توسعه مستقل تبدیل شد.

وی در پایان تصریح کرد: باید با اقدام و عمل روزافزون خود برای سربلندی بیش از پیش نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش کنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها