خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج امام حسین(ع)؛

انتقال ارزش ها و شناخت دشمن از برکات اردوهای راهیان نور است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج امام حسین(ع) گفت: انتقال ارزش های دفاع مقدس به جامعه و شناخت خباثت های دشمن در طول جنگ تحمیلی از آثار و برکات سفرهای راهیان نور است.
کد خبر: ۸۶۵۴۲۱۳
|
۱۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۸
حجت الاسلام احمدی در حاشیه اعزام کاروان راهیان نور خواهران حوزه 6 بسیج قم به مناطق عملیاتی جنوب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم ابراز کرد: مسئله راهیان نور و رفتن نسل جوان و مردم به آن سرزمین های مقدس به تعبیر مقام معظم رهبری، یک ابتکار الهی و انقلابی و شایسته در جهت شناساندن دفاع مقدس به نسل جوان است و شناساندن دقیق این گنجینه فرهنگی موجب می شود این حادثه مهم فراموش نشود و مورد تحریف قرار نگیرد.

وی با اشاره به حضور گسترده مردم در مناطق عملیاتی جنوب بیان نمود: در جنگ نرم دشمن موضوع راهیان نور یکی از ظرفیتهای بزرگ نظام ما برای مقابله با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن و از نقاط قوت جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در جنگ رسانه ای نابرابر دشمنان اسلام و انقلاب محسوب می شود .

احمدی تصریح کرد: جوانان ما در مناطق جنوب با تفکر و منش شهداء و فداکاری های آنها آشنا می شوند و شخصیت آنها با آن الگوها شکل می گیرد و با این ابزار فرهنگی عمیق و وسیع می توان برای مقابله با ترفندهای تبلیغاتی دشمن استفاده نمود.

وی با برشمردن دیگر آثار سفرهای راهیان نور گفت: حفظ و انتقال ارزشهای دفاع مقدس از جمله عرفان، حماسه و باورهای دینی و اندیشه های دفاعی که از مولفه ای قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی بود، از آثار حضور در مناطق عملیاتی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج امام حسین(ع) خاطرنشان ساخت: جوانان با در نظر گرفتن الگوهایی چون شهیدان باکری، زین الدین، همت و ... درس شهامت می گیرند و همچون آن قهرمانان تربیت می شوند.

وی دشمن شناسی و شناساندن جنایات استکبار جهانی علیه ملت ایران را اثر مهم دیگر سفرهای راهیان نور برشمرد و گفت: در این روزها که عده ای به دنبال بزک نمودن چهره استکبار هستند تا جنایات و خیانات آن را علیه ملت شریف ایران بدست فراموشی بسپارند با حضور مردم و دیدن عمق جنایات دشمنان در طول هشت سال دفاع مقدس، دشمن خبیث واقعی را به طور دقیق می شناسند.

احمدی در پایان یادآور شد: در سال های اخیر و با زیر ساخت هایی که صورت گرفته، شاهد گسترش اردوهای راهیان نور و حضور مردم در مناطق عملیاتی جنوب و همچنین حضور مردم بصورت گروهی در سفرهای عتبات عالیات هستیم و همه اینها سبب تحول انقلابی در جامعه و همچنین زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا می شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار