حجت‌الاسلام محمد قاسمی‌زاده :

تنها راه مقابله با آمریکا اقتصاد مقاومتی است

امام جمعه موقت کرمان گفت: برای مقابله با آمریکا تنها راه اقتصاد مقاومتی است و همه باید اعم از دولت، مجلس، قوه قضائیه و ... در این زمینه تلاش کنند.
کد خبر: ۸۶۵۴۳۰۰
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان، حجت‌الاسلام محمد قاسمی‌زاده  در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز استان با اشاره به سخنان نوروزی مقام معظم رهبری در حرم رضوی اظهار داشت: در سال اقتصاد مقاومتی همه باید پای کار بیایند.
وی با بیان اینکه مردم هم باید به وظایف خودشان در قبال اقتصاد مقاومتی عمل کنند، گفت: برای مقابله با آمریکا تنها راه اقتصاد مقاومتی است و همه باید اعم از دولت، مجلس، قوه قضائیه و ... در این زمینه تلاش کنند و همه حرکتی اجتماعی انجام دهند.

قاسمی‌زاده با بیان اینکه امروز افتخار ملت ایران تلاش جوانان برای تولید موشک است، بین داشت: مقام معظم رهبری هم فرمودند، مذاکره باید در کنار تولید موشک با هم انجام شوند.

امام جمعه موقت کرمان افزود: مقام معظم رهبری فرمودند که اگر مشکلات اقتصادی برطرف شود، روی مسائل فرهنگی، اجتماعی و ... هم تأثیر مثبت می‌گذارد، بنابراین باید در این زمینه اقدام اساسی صورت گیرد.

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها دنبال تسلیم شدن ملت ایران و یا تداوم تحریم‌ها هستند، خاطرنشان کرد: همچنین آمریکایی‌ها دنبال القای این تفکر در جامعه هستند و مطرح شدن برجام دو و سه دنبال تغییر آرام‌ آرام ماهیت جمهوری اسلامی ایران هستند.

قاسمی‌زاده تصریح کرد: ملت ایران باید در کنار مقاومت با اقتصاد مقاومتی زمینه شکوفایی، ایجاد انگیزه و رشد را در جامعه فراهم کنند.

وی با اشاره به ایام تولد حضرت زهرا (س) خاطرنشان کرد: این روز را به همه مادران جامعه اسلامی و به ویژه مادران شهدا تبریک می‌گویم.

امام جمعه موقت کرمان عنوان کرد: وجود حضرت زهرا (س) برای جامعه اسلامی اتمام حجت است و این بزرگوار الگوی همه زنان مسلمان محسوب می‌شود.

قاسمی‌زاده با اشاره به یوم‌الله 12 فروردین روز جمهوری اسلامی ادامه داد: یکی از رویدادهای مهم تاریخ بشریت انقلاب اسلامی و تثبیت نظام جمهوری اسلامی است و باید قدردان آن باشیم.

وی تأکید کرد: برای پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی شهدای زیاد و بزرگی تقدیم شده است تا این نظام پیروز و تثبیت شود به روح بزرگ این عزیزان صلوات و درود می‌فرستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات