جانشین سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با اشاره به تلاش تمامي اعضاي ستاد راهيان نور گفت: كيفيت ارائه خدمات به زائران سمناني مناطق عملياتي جنوب در سال جديد ارتقا يافت.
کد خبر: ۸۶۵۴۳۲۰
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۵
اسحاق هراسانیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري بسیج در سمنان ضمن گرامیداشت یاد شهدا در اردوی راهیان نور اظهار داشت: ترویج فرهنگ ایثار، شهادت، مقاومت و آشنایی جوانان و نوجوانان با این فرهنگ از نزدیک و در محل رزم از جمله اهداف برگزاری این اردوی بزرگ معنوی است.

جانشین سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان اظهار کرد: جوانان با حضور در این مناطق زیبا و با تجدید پیمان با شهدا تا یک سال زندگی خود را بیمه می کنند و شهدا همیشه همراه و گره گشای مشکلات آنها خواهند بود.

وی با اشاره به همکاری ادارات و دستگاه هاي اجرايي مختلف استان سمنان خاطرنشان کرد: با هماهنگی هایی که از طریق سپاه و بسیج صورت گرفت ادارات با استفاده از منابع داخلی توانستند برخی از کارمندانشان را با پشتیبانی خود اعزام کنند.

هراسانیان با بيان اينكه امسال برنامه ها و ارائه خدمات با قدرت و کیفیتي مثال زدني انجام شد، تصريح كرد: شاهد و گواه اين امر ابراز رضايت كاروانيان اعزامي به اردوهاي راهيان نور است.

وي خاطرنشان كرد: همه ساله با استفاده از نظرات،پیشنهادها و کارشناسان مشکلات و آسیب ها شناسایی می شوند و برای اردوهای بعدی اين موارد برطرف می شوند.

جانشین سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان ادامه داد: یکی از برنامه هايي که با اردوهاي راهيان سال های گذشته متفاوت بود، نحوه ارائه خدمات در محل اردوگاه برای ورود و خروج زائرین بود؛ به صورتیکه مدیریت ارائه تمامی خدمات به زائرین به محض ورود به اردوگاه بر عهده مسئولین اردوگاه و هنگام خروج نیز راهنمایی مسیرها بر عهده فردی آشنا به راه ها و مسیرها انجام شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها