خبرهای داغ:
سرهنگ علی اصغر امیری در سفر دو روزه خود به جمع عشایر بسیجی شیروانی مستقر در مراوه تپه استان گلستان با اشاره به نحوه زندگی عشایر گفت: عشایر طلایه داران تلاش برای تحقق اقتصاد مقاومتی هستند.
کد خبر: ۸۶۵۴۳۲۳
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ علی اصغر امیری، فرمانده سپاه شیروان در سفر دو روزه خود به جمع عشایر بسیجی شیروانی مستقر در مراوه تپه استان گلستان با اشاره به نحوه زندگی عشایر گفت: عشایر طلایه داران تلاش برای تحقق اقتصاد مقاومتی هستند.

وی در ادامه افزود: در زندگی عشایری همه پا به پای هم برای به حرکت درآوردن چرخ زندگی خود و تامین بخشی از نیازهای جامعه تلاش می کنند و با تولید لبنیات ،پشم و گوشت بدون تکیه به هر بیگانه ای بخشی از نیازهای کشور را تامین می کنند .

فرمانده سپاه شیروان گفت: عشایر مردمانی غیور، مقاوم و صبور هستند و در سالی که مزین شده به اقتصاد مقاومتی این عزیزان در نوک پیکان تحقق منویات مقام معظم رهبری در عرصه اقتصاد مقاومتی قرار گرفته اند.

سرهنگ علی اصغر امیری در این سفر دو روزه ضمن دیدار با خانواده های بسیجیان عشایر و تبریک فرارسیدن سال جدید از پایگاه های مقاومت بسیج نیز بازدید کرد و با حضور در منزل شهید غلامرضا نوری دعای خیر خانواده معزز شهدا را برای توفیقات روز افزون بسیجیان طلب کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها