رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان گرمی در بازدید از پایگاه امداد جاده ای قره آغاج بخش انگوت گفت: خدمت در پایگاههای امدادی هلال احمر ایثارگری است.
کد خبر: ۸۶۵۴۳۸۶
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرمی، میر علی رحیمی زاد، فرماندار و رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان گرمی در بازدید از پایگاه امداد جاده ای قره آغاج بخش انگوت از تلاش شبانه روزی امداد گران جمعیت هلال احمر قدردانی کرد و گفت: خدمتدر پایگاههای امدادی هلال احمر ایثارگری است.

فرماندار گرمی با بیان اینکه امسال تنها با یک مورد تصادف، ایمن ترین سفر جاده ای نسبت به سالهای گذشته را تجربه کردیم اظهار داشت: باید باتبلیغات،اطلاع رسانی و فرهنگ سازی مناسب، حس مسئولیت پذیری و احترام به قانون و مقررات رانندگی را تقویت کرد تا حوادث جاده ای کاهش یافته وشاهد حوادث دلخراش تصادفات نباشیم.

رحیمی زاد در حاشیه این بازدید ضمن امضاء میثاق نامه کمپین ملی (نه به تصادفات )و تبریک ولادت با سعادت حضرت فاطمه الزهرا (س) به شهروندان و مسافران نوروزی توصیه نمود ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی با امضاء میثاق نامه مذکور به این کمپین بپیوندند.

گفتنی است هدف از تشکیل این کمپین اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در خصوص سفرهای ایمن و رانندگی صحیح، پیشگیری از حوادث جاده ای، تقویت حس مسئولیت پذیری و قانون گرایی، توزیع اقلام فرهنگی و گردشگری، حساس سازی افکار عمومی نسبت به حوادث جاده های و... اعلام شده است.

این کمپین امسال در قالب طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی و با شعار "بی گدار به جاده نزنیم؛ ظریف برانیم" در برخی شهرستان ها تشکیل شده است.

روابط عمومي فرمانداري گرمي

انتهاي پيام/

ارسال نظرات