امام جمعه مهریز:

بیانات مقام معظم رهبری نسخه شفا بخش است

امام جمعه مهریز گفت: هرکسی در این کشور به دنبال ایجاد محبت بین مردم و آمریکا و غرب است بدن شک خائن است .
کد خبر: ۸۶۵۴۴۹۲
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از مهریز: حجت الاسلاموالمسلمین علی برهان در خطبه های نمازجمعه شهرستان مهریز با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در دیدار با مداحان کشور افزود: استکبار جهانی برای رسیدن به اهداف شوم خود تلاش دارد.


امام جمعه مهریز اظهار داشت: آمریکای جنایتکار می خواهد اصل نظام مقدس و ولایی ما را نابود کند لذا همواره در هر مقطع زمانی دست به نقشه و توطئه ای جدید می زند.

برهان گفت: راه عزت این کشور داشتن بینش و بصیرت و ولایتمداری است و باید با مقاومت در برابر دسایس مختلف آنها با عظمت و قدرت تا مرز جان ایستادگی نمود.

امام جمعه مهریز گفت: راه نورانی انقلاب اسلامی همان راه امام خمینی(ره) ، راه شهدا، راه مقام معظم رهبری و تکیه بر اصول و ارزش های الهی و دینی است.

برهان افزود: دشمنان می خواهند قانون اساسی و حتی برخی نهادهای دینی و و انقلابی ما را عوض کنند و فرهنگ و اهداف پلید خود را در کشور نفوذ دهند.

امام جمعه مهریز خائن در کشور کسی است که بخواهد راه محبت به آمریکا و غرب را در جامعه باز کند لذا باید همواره مواظب دسایس شوم استکبار جهانی بود.

برهان گفت: باید از تاریخ درس ها و عبرت ها گرفت که دوستی با آمریکا و غرب هیچ سودی ندارد و موجب تضعیف دستاوردهای 37 ساله این نظام در ابعاد مختلف است.

امام جمعه مهریز تصریح کرد: همه مردم و مسئولان بابد گوش به فرمان مقام معظم رهبری در تداوم حرکت انقلابی ملت بکوشند که عزت همین است و رابطه و مذاکره با غرب و آمریکا دردی دوا نمی کند.

برهان گفت: کسانی که در کشور توفیق و موفقیت را در گرو رابطه با غرب و دنیای استکباری می دانند باید از زندگی و سرنوشت طاغوتی چون صدام عبرت بگیرند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار