همزمان با ولادت دخت نبی مکرم اسلام جشن بزرگ میلاد کوثر در شهرستان طارم در آستان مقدس امامزاده جعفر(ع) شهر آب بر برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۵۴۵۹۴
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، همزمان با ولادت دخت نبی مکرم اسلام جشن بزرگ میلاد کوثر در شهرستان طارم با حضور مسئولین ادارات و بیسج جامعه زنان این شهرستان در آستان مقدس امامزاده جعفر(ع) شهر آب بر برگزار شد.

امام جمعه شهرستان طارم در این مراسم ضمن تبریک میلاد با سعادت دخت نبی مکرم اسلام خدمت تمام زنان جامعه اسلامی گفت: زنان امروز جهان باید از ادب این بانوی بزرگ درس و الگو بگیرند.

حجت الإسلام محمد صادقی پور با اشاره به عظمت بانوی بزرگ اسلام افزود: اطاعت و پیروی از این بزرگوار بر تمام مخلوقات عالم حتی جن و انس و حیوانات و ملائک واجب است.

وی با اشاره به نامگذاری سال ۹۵ از طرف رهبر معظم انقلاب اسلامی به سال اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل اظهار داشت: زنان در اقتصاد کشور می توانند نقش مهمی ایفا کنند چون مصرف کالاها با انتخاب بانوان انجام می شود.

صادقی پور خاطرنشان کرد: تمام زنان جامعه باید بینش توحیدی و نگرش خدا باورانه حضرت زهرا(س) به تمام مسائل و اتفاقات در زندگی را برای خود الگو قرار داده و بدانند که یکی از مطالبات خداوند متعال همین موارد است بنابراین به خاطر داشته باشند اگر تمام اصول تابع توحید و بینش الهی نباشند دیگر باطل محسوب می شود.

نماینده ولی فقیه در شهرستان طارم با بیان اینکه کلید استحکام، آرامش و صمیمیت خانواده در دست زنان جامعه است افزود: زنان بهترین کسانی هستند که در جامعه و خانواده می توانند نقش ایفا کنند.

صادقی پور در ادامه با اشاره به آمار طلاق در سال ۹۴ در شهرستان طارم اظهار داشت: تعداد ۶۹ مورد طلاق در سطح این شهرستان در طول این مدت صورت گرفته است که علت اصلی آن اینست که بنیان ازدواج ها بخاطر رضای حق تعالی نبوده است.

نماینده ولی فقیه در شهرستان طارم در ادامه تصریح کرد: زنان جامعه اسلامی بدانند که شوهر داری شایسته برای آنها نوعی شهادت، جهاد و جانبازی در نزد خداوند متعال محسوب می شود.

ارسال نظرات