مدیر آموزش و پرورش شهرستان سرعین:

اسکان 20درصد مسافران فرهنگی استان در سرعین

سید غلامحسین گنجی گفت:ستاد اسکان شهرستان سرعین افتخار میزبانی بالغ بر 20درصد مهمانان فرهنگی استان اردبیل در نوروز سال 95 را به خود اختصاص داد.
کد خبر: ۸۶۵۴۷۸۵
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرعین، مدیر آموزش و پرورش شهرستان سرعین گفت:ستاد اسکان شهرستان سرعین افتخار میزبانی بالغ بر 20درصد مهمانان فرهنگی استان اردبیل در نوروز سال 95 را به خود اختصاص داد .

سید غلامحسین گنجی افزود:میزبانی از 6 هزار و 822 نفر روز مسافر فرهنگی افتخار میزبانی و مایه مباهات خادمان فرهنگیان شهرستان سرعین در طرح اسکان نوروزی 1395 شد.

وی اظهار داشت: توفیق پذیرش و خدمت رسانی به 6 هزار و 822 نفر روز مسافر فرهنگی در قالب یک هزار و 321 خانوار از سراسر کشور نصیب شهرستان سرعین شد .

گنجی افزود : از مجموع مسافران فرهنگی در استان اردبیل ستاد اسکان شهرستان سرعین توانست با پذیرایی از 20/6 درصد از این مهمانان در خدمت عزیزان فرهنگی باشد .

گنجی ضمن تشکر و قدردانی از مسافرانی که استان اردبیل و شهرستان سرعین را برای گردشگری انتخاب کرده بودند، تصریح کرد: آموزش و پرورش شهرستان سرعین در ایام نوروزی با تجهیز تمامی امکانات و کلاسها از 27 اسفند 94 تا 13 فروردین در خدمت فرهنگیان و خانواده محترم آنان بود تا با فراهم نمودن آسایش و آرامش ، تعطیلات نوروزی خود را به خوبی سپری کنند .

ارسال نظرات