خبرهای داغ:
رئیس بسیج جامعه زنان کشور :

لزوم تبیین سیره حضرت زهرا(س) برای زنان و دختران جوان

رئیس بسیج جامعه زنان کشور گفت: تبیین مقام حضرت صدیقه طاهره(س) و شخصیت ایشان برای زنان و دختران ضروری است چرا که امروز جامعه ما به بازخوانی سیره حضرت زهرا(س) نیاز دارد.
کد خبر: ۸۶۵۴۸۰۴
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۶

مینو اصلانی گفت: لازم است که مسئولان فرهنگی و دست اندرکاران مراقبت کنند که تعطیلات باعث نشود روز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) که روزی بسیار مهم و تاریخی است کمرنگ جلوه کند چراکه تبیین مقام حضرت صدیقه طاهره(س) و شخصیت ایشان برای زنان و دختران ضروری است.

وی ادامه داد: امروز جامعه ما به بازخوانی سیره حضرت زهرا(س) نیاز دارد و اهمیت جایگاه زن به عنوان شخصیت والایی که خداوند او را مربی جامعه قرار داده است باید در رسانه‌ها و فضای مجازی تبیین شود، مسئولان و دست اندرکاران فرهنگی نباید غفلت کنند چون این فرصت‌ها به سرعت از دست می‌رود و ما زیان می‌بینیم.

رئیس بسیج جامعه زنان گفت: سه بحث عمده در روز میلاد حضرت زهرا(س) و هفته زن مطرح است اول شخصیت و سیره حضرت زهرا (س)، دوم جایگاه زن در اسلام و سوم مقام مادر که بسیار مهم است و باید در مورد هر کدام از آنها بحث و گفت‌وگو شود، دست اندرکاران باید مراقب باشند که به این موضوعات مهم توجه کافی داشته باشند و مورد غفلت واقع نشوند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار