فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج میناب از فعالیت بیش از ۷۰ پایگاه مقاومت بسیج برای برقراری امنیت میهمانان نوروزی و شهروندان عزیز تا پایان تعطیلات نوروز در این شهرستان خبرداد.
کد خبر: ۸۶۵۴۸۱۶
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان، سرهنگ حبیب‌الله سهرابی، برقراری امنیت میهمانان نوروزی در شهرستان میناب را از اهداف اصلی فعالیت بیش از ۷۰ پایگاه مقاومت بسیج در میناب عنوان کرد و گفت: آسایش و امنیت شهروندان و مسافران نوروزی در ایام تعطیلات و ایجاد ثبت خاطره‌ای خوش برای همشهریان و هموطنان در روزهای عید از اهداف راه اندازی پایگاه ها در میناب است.

وی اظهار داشت: با هماهنگی‌های انجام شده با دادستان و تعامل خوب با نیروی انتظامی شهرستان جهت برقراری امنیت پایدار در سطح محلات و کم‌کردن هزینه‌ها در این طرح، از ظرفیت بسیج مردمی استفاده می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج میناب اضافه کرد: برای پیشگیری از وقوع جرم در ایام تعطیلات نوروز، اکیپ‌بندی و گشت‌زنی در سطح محلات و روستاها انجام می‌شود و این موضوع و همکاری با نهاد انتظامی، رضایت مردم را در پی داشته است.

سهرابی از راه اندازی تور های ایست و بازرسی در نقاط ورودی و خروجی شهر و مراکز بخش‌ها جهت پیشگیری از وقوع جرم در روز ۱۳ فروردین ماه، خبرداد و گفت: تمهیدات لازم برای برقراری امنیت میهمانان نوروزی با فعالیت ۷۰ پایگاه های بسیج مستقر در میناب انجام شده است.

ارسال نظرات