مسئول سازمان اردوئی راهیان نور دریایی سپاه هرمزگان:
مسئول سازمان اردوئی راهیان نور دریایی سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی (26 اسفندماه 94 تاکنون) بیش از 12 هزار نفر به اردوی یک روزه راهیان نور دریایی خلیج فارس اعزام شدند.
کد خبر: ۸۶۵۴۸۷۲
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان، سرگرد رسول جهانداری مسئول سازمان اردویی راهیان نورو گردشگری سپاه امام سجاد(ع)هرمزگان افزود: همچنین در این مدت 534 نفر دانشجو و 2 هزار و 521 نفر دانش آموز در این اردو شرکت داشته اند.

وی با اشاره به استقبال 70 درصدی مهیمان و گردشگران نوروزی از راهیان نور دریایی، پیش بینی کرد تا پایان تعطیلات (12 فروردین ماه)، 14 هزار نفر از قشر مردمی به این مناطق اعزام شوند.

مسئول سازمان اردوئی راهیان نور دریایی سپاه هرمزگان یادآور شد: توزیع بروشور، معرفی شهدای هرمزگان، روایت رشادت های ایثارگران در زمان جنگ، پاسخگویی به سوال های شرعی و بازدید از موزه دفاع مقدس جزیره هرمز و عطر افشانی گلزار شهدای هرمز از مهم ترین برنامه های فرهنگی اردوی راهیان نور است.

وی اضافه کرد: بلیط اعزام به اردوی دریایی رایگان بوده و علاقه مندان می توانند برای تهیه آن به بارگاه امامزاده سید مظفر (ع)، گلزار شهدا و بوستان غدیر بندرعباس مراجعه کنند.

جهانداری یادآور شد: روزانه 2 سفر دریایی ساعت هشت صبح و 14 بعد از ظهر از محل اسکله صیادی پشت شهر به جزیره هرمز انجام می شود و گردشگران در طول سفر از قلعه پرتقالی ها و یادمان شهدای هرمز بازدید می کنند.

وی اضافه کرد: سال گذشته نیز 12 هزار و 976 نفر به اردوی راهیان نور دریایی اعزام شدند که جدای از آن 534 نفر دانشجو بودند.

مسئول سازمان اردوئی راهیان نور دریایی سپاه هرمزگان با اشاره به اعزام بیش از 19 هزار نفر به اردوی راهیان نور جنوب کشور و دریایی در یک سال گذشته، افزود: از این تعداد بیش از سه هزار و 500 نفر بسیج دانش آموزی و بیش از یک هزار و 700 بسیج دانشجویی و بیش از 14 هزار نفر عموم مردم بودند.

ارسال نظرات