امروزه بزرگ‌ترین خدمت و عبادت، اشتغال‌زایی و در فکر مردم بودن است و مسئولان نباید فقط حرف بزنند، آن‌ها باید عمل کنند.
کد خبر: ۸۶۵۴۸۸۳
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، امام جمعه ابهر در خطبه های نماز جمعه شهر ابهر گفت: اقتصاد مقاومتی؛ نسخه‌ای بی‌بدیل برای نجات و بلكه پیشرفت اقتصاد كشور در تمامی ابعاد، علی‌رغم اعتراف همگان به‌ویژه تیم اقتصادی دولت یازدهم و شخص رئیس دولت كه استاد حرف و سخن بوده و هستند، حال به‌دور از كشمكش‌های عرصه سیاست و قدرت، باید واقع‌بینانه به ارزیابی عملكردها نشست كه آیا با همه سیاه‌نمایی‌ها و كاسه و كوزه‌ بر سر دیگران شكستن‌ها، چه اقدام مفیدی در راستای عملیاتی كردن سیاست های اقتصاد مقاومتی برداشته شده است.

حجت الاسلام جعفر رحیمی افزود: اكنون وقت آن است كه مسؤولان امر در محكمه وجدان خویش پاسخ گویند كه چه میزان از دغدغه‌های رهبری انقلاب و مردم شریف ایران را در مبارزه با فساد؛ به‌ویژه فساد مالی و اقتصادی، در عمل پاسخ گفتند.

وی ادامه داد: آن‌قدر در خصوص مبارزه با فساد، به‌ویژه فساد مالی و اقتصادی صحبت شده كه فریاد مقام معظم رهبری دلسوز و درد آشنای انقلاب‌مان بلند شد كه كمتر حرف بزنید و بلكه در حوزه مبارزه با مفاسد اقتصادی طرحی نو و اقدامی قاطع و انقلابی دراندازید و در همین‌راستا سران سه قوه و مسئولان امر را در دستورالعمل 8 ماده‌ای مخاطب قرار دادند.

حجت الاسلام رحیمی با بیان اینکه امروزه بزرگ‌ترین خدمت و عبادت، اشتغال‌زایی و در فکر مردم بودن است افزود: مسئولان نباید حرف بزنند، آن‌ها باید عمل کنند.

امام جمعه ابهر افزود: البته اگر در جایی دیدند به مردم ظلم می‌شود باید فریاد برآورند. اگر دیدند قانونی غلط مردم را گرفتار کرده، باید فریاد بیاورند و قانون غلط را عوض کنند. باید انقلابی سخن بگویند، باید انقلابی از ارزش‌ها دفاع کنند و بر علیه ضد ارزش‌ها سخن بگویند، اما در حیطه کاری خود شعار ندهند و اقدام و عمل داشته باشند.

ارسال نظرات