فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان بسیج را نیرویی مردمی خواند که معیار ارزیابی آن اطاعت از ولایت و اعتقاد به نظام جمهوری اسلامی، قانون اساسی و پرچم سه رنگ ایران اسلامی است.
کد خبر: ۸۶۵۴۸۹۸
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان، مراسم افتتاح ساختمان جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش که با حضور سردار رضا ترابی فرمانده سپاه پاسداران امام سجاد(ع) استان هرمزگان، علی اصغر مونسان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، جمعی از معاونان سپاه استان هرمزگان، جمعی از معاونان سازمان منطقه آزاد کیش، سرهنگ حسن صنعتکاران فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش، حجت الاسلام حقانی نماینده دفتر امام جمعه کیش، شیخ یعقوب شمس امام جمعه اهل تسنن کیش، فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی، فرماندهان حوزه ها و پایگاه های بسیج کیش برگزار شد حسن صنعتکاران با تقدیر از تلاش های مدیرعامل و معاونان سازمان منطقه آزاد کیش در ساخت این مجموعه افزود: امیدوارم در ادامه راه نیز این همکاری و همت تداوم داشته باشد تا بتوانیم برای مردم جزیره وظیفه سربازی خود را به خوبی ایفا کنیم.

سردار ترابی نیز در این مراسم با بیان اینکه بسیج متعلق به سپاه نیست تاکید کرد: برای عضویت در بسیج دو معیار اطاعت از رهبری و اعتقاد به قانون اساسی و پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران کافی است فارغ از جنس، زبان، لباس، قومیت سن و هر کس که این معیار ها را پذیرفته باشد یک بسیجی است حتی اگر در بسیج به عنوان یک عضو ثبت نام نکرده باشد.

وی اظهار کرد: ما به بسیجی بودن افتخار می کنیم و خوشحالیم که خداوند بر ما منت نهاده است تا فرش قرمز برای حضور بندگان مخلص خدا در بسیج پهن کنیم.

سردار ترابی تصریح کرد: ما به خدمت و نوکری مردم افتخار می کنیم و همه مردم ایران و هر کس که قلبش مالامال از عشق رهبری، وطن، قانون اساسی و پرچم سه رنگ ایران اسلامی باشد از نظر ما بسیجی است.

فرمانده سپاه پاسداران امام سجاد (ع) استان هرمزگان با یادآوری خاطره عملیات فتح المبین در8 سال دفاع مقدس، یاد و خاطره این عملیات و شهدای آن را گرامی داشت و اظهار کرد: این عملیات و شهدای آن بسیار مظلوم واقع شده اند و کمتر در مورد آن ها صحبت شده است.

وی در ادامه از مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، معاونان سازمان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کیش و دیگر دست اندرکاران ساخت این مجموعه تقدیر کرد.

در ادامه مراسم از مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، معاونت های عمرانی، اقتصادی و فرهنگی سازمان و فرماندهان پایگاه های بسیج با اهدا لوح و هدایایی از سوی فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش تقدیر شد.

گفتنی است ساختمان جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش با وسعت 4 هزار متر مربع و با هزینه سازمان منطقه آزاد کیش در مدت دو سال و نیم ساخته شده است.

ارسال نظرات