خبرهای داغ:
مسئول اردوهاي جهادي دانشجويان علوم پزشكي قزوين:
مسئول اردوهاي جهادي دانشجويان علوم پزشكي قزوين اعلام کرد:320 ميليون تومان خدمات پزشكي در قالب اردوهاي جهادي در بخش الموت ارائه شده است.
کد خبر: ۸۶۵۴۹۴۵
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین،در راستاي تحقق شعار خدمت به محرومين و مستضعفين در استان قزوين براي پنجمين بار اردوهاي جهادي برگزار شد و در اين زمينه گفتگويي با  شهاب درزي رامندي مسئول اردوي جهادي دانشجويان دانشگاه علوم پزشكي انجام شد  كه از كمبود امكانات تا شريني خدمت به محرومين  به طور شفاف بيان شد.

آقاي رامندي خودتان مختصرا توضيحاتي در مورد برگزاري اردوهاي جهادي  دانشجويان دانشگاه علوم پزشكي بيان بفرماييد:

 ما سه گروه هستيم كه گروه بانوان زير نظر خانم دكتر محمد بيگي فعاليت مي كنندكه به گروه خادم المهدي معروف بودند و از مورخه 4تا 8 فروردين در جامعه مورد هدف حضور داشتند و به ارائه خدمت  پرداختند، و گروه خانم محمد بيگي دور روز در كنار برادران  ادامه همكاري دادند  و گروه ما نيز از مورخه 8 تا 12 فرودين  در منطقه محروم  حضور خواهند داشت و در زمينه دندانپزشكي،آزمايشگاه،شنوايي سنجي،داروخانه،پزشك عمومي،تزريقات،مامايي،آموزش بهداشت دهان و دندان ، بهداشت عمومي،محيط،تغذيه، با توجه به امكانات كم  توانستيم به اندازه توانمان به محرومين خدمت كنيم.

چه مشكلاتي در زمينه تامين ابزار و امكانات داريد؟

 اندكي وسايل دندانپزشكي داشتيم و تعدادي را هم به صورت اماني تحويل گرفتيم متاسفانه سازمانها و نهادهاي مختلف همكاري مناسبي ندارند و تنها  مركز بهداشت شهيد بلنديان  بسيار همكاري خوبي داشتند  ازجمله سپاه صاحب الامر استان قزوين،اقاي برزگر مسئول بسيج دانشجويي و از دكتر مهرام رييس دانشگاه علوم پزشكي استان ،دكتر اسكويي،دكتر كلهر معاونين شهيد بلنديان،مهندس ميرزا بابايي،از دهياران منطقه، از بهورزان زهير محمد بيگي و همكاري خوب اهالي مستضعف الموت  تقدير و تشكر مي كنم.

چه بخش هايي نسبت به سال گذشته به خدمات شما اضافه شده است؟

شنوايي سنجي براي اولين بار و آزمايشگاه براي دومين بار است كه به مردم مستضعف  ارائه مي شود و خدمات زيادي هم به صورت  صحرايي ارائه  شده است.

تركيب اردوهاي جهادي شما چگونه است؟

 در گروههايي كه نام برده شد اساتيد و عضو هيت علمي دانشگاه ها و دانشجويان دانشگاه علوم پزشكي قزوين شركت داشتند كه سه منطقه را پوشش داديم كه شامل 3 بخش است و16 روستا  با جمعيت 1040 نفر از اين طرح برخوردار شدند  و خدمات عرضه شده بيش از 320 ميليون تومان بوده است.

سخن پاياني خود را بفرماييد:

انقلاب ما انقلاب مستضعفين است و اصولا انقلاب جداي از اهداف مختلف و مقدسي كه داشت براي رسيدگي به امور محرومين و مستضعفين بپا شد و ما نيز در راستاي تحقق اين اهداف به اندازه توانمان   حركت كرديم. و از مسئولين تقاضا داريم بيايند و درميان مردم باشند تا محروميت ها را از نزديك لمس كنند.

1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها