خبرهای داغ:
مسئول سازمان اردویی گردشگری سپاه انصارالرضا(ع) خبر داد
مسئول سازمان اردویی گردشگری سپاه انصارالرضا(ع) گفت: از ابتدای سال 94 تا 12 فروردین ماه جاری از سراسر استان 11هزار و 272 نفر به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در غرب، شمال غرب و جنوب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۸۶۵۴۹۷۵
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴

حاجی علی جلالی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی اظهار داشت: زیارتگاه ها و مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در جنوب، غرب و شمال غرب کشور هیچ گاه برای زائرین تکراری نیست بلکه به یاد ماندنی ترین مناطق برای زائرین شهدا محسوب می شود.

وی با اشاره به اعزام راهیان نور دانش آموزی گفت: در سال 94 اعزام اردوهای راهیان نور در قشر دانش آموزی(مقطع دبیرستان) از 12 مهر ماه شروع و تا 15 اسفند ماه در سراسر استان ادامه داشت.

مسئول سازمان اردویی و گردشگری سپاه انصارالرضا(علیه السلام) افزود: بیش از 4 هزار و 200 نفر از دانش آموزان در سال تحصیلی جاری به اردوی راهیان نور اعزام شدند.

جلالی با بیان اینکه از 15 اسفند سال گذشته اعزام راهیان نور دانشجویی آغاز و یک هزار و 425 نفر از دانشجویان به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در جنوب، شمال غرب و غرب کشور حضور پیدا کردند، عنوان کرد: از این تعداد یک هزار و 125 نفر به مناطق عملیاتی جنوب و 300 نفر به مناطق عملیاتی غرب وشمال غرب کشور در قالب 20 دستگاه اتوبوس اعزام شدند.

وی با بیان اینکه سهمیه ابلاغی ما در بحث اعزام دانشجویان یک هزار نفر بوده است، یادآورشد: بنا بر این ابلاغیه از سوی سازمان، 425 نفر در اعزام دانشجویان به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس افزایش داشته ایم.

اعزام بیش از 5 هزار و 600 نفر در نوروز 95 به راهیان نور

مسئول سازمان اردویی و گردشگری سپاه استان با اشاره به اینکه از 25 اسفند ماه اعزام کاروان های محلات و خودجوش مردمی آغاز شد و تا 12 فروردین امسال ادامه داشت، گفت: سهمیه اعزامی در بخش عمومی 2هزار نفر بوده است که بیش از 5هزار نفر در این بخش به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اعزام شدند.

وی با بیان اینکه جمع کل آمار اعزامی زائرین شهدا از ابتدای سال 94تا 12 فروردین سال جاری 11 هزار و 272 نفر می باشد، گفت: خوشبختانه استقبال اردوی راهیان نور در نوروز امسال بهتر از سال گذشته بوده و بیش از پنج هزار و 600 نفر اعزام شدند.

جلالی افزود: در بخش خانوادگی و اعزام زائرین شهدا به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس 350 دستگاه خودروی شخصی اعزام شدند.

مسئول سازمان اردویی و گردشگری سپاه استان گفت: همه امکانات برای زائرین شهدا در اردوگاه شهید حبیب الهی اهواز پیش بینی شد که کاروان ها و خودروهای شخصی به مدت سه روز از اسکان و تغذیه رایگان در این اردوگاه بهره مند شدند.

انتهای پیام/ 16165

ارسال نظرات
پر بیننده ها