شهردار بافق گفت: 42 هزار و 800 نفر در ایام تعطیلات نوروز 95 از مجموعه تفرجگاهی آبشار بافق دیدن کردند.
کد خبر: ۸۶۵۵۰۰۶
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از بافق: سید علی نوروززاده اظهار داشت: میزان بازدیدکنندگان از مجموعه تفرجگاهی آبشار به عنوان زیباترین جاذبه تفریحی شهرستان بافق، در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بالغ بر 150 درصد افزایش داشته است.

شهردار بافق افزود: بخش عمده‌ای از بازدیدکنندگان این مجموعه را افراد غیربومی، مسافران و گردشگران نوروزی به خود اختصاص داده بودند که حضور این تعداد گردشگر در تاریخ گردشگری این منطقه بی‌نظیر بوده است.

وی ادامه داد: تکمیل شدن فاز دوم مجموعه، برگزاری جشنواره نوروزی، ایجاد غرفه‌های نمایشگاهی، توزیع بروشور و نصب بنرهای تبلیغاتی و فراهم کردن امکانات ورزشی، رفاهی و تفریحی از مهمترین عوامل افزایش چشمگیر تعداد بازدیدکنندگان از این مجموعه تفرجگاهی بوده است.

شهردار بافق با بیان اینکه مجموعه تفرجگاهی آبشار یکی از جاذبه‌های کم‌نظیر این شهر در مساحت 60 هکتار در حال ساخت است، تصریح کرد: فاز اول این مجموعه، سال قبل و اجرای فاز دوم این مجموعه قبل از نوروز 95 تکمیل بهره‌برداری شد.

نوروز زاده، ساخت گذر ورودی پارک، دریاچه مصنوعی، رستوران بالای کوه، مسیر کالسکه رانی، مجموعه زمین بازی‌های کودکان، زمین‌های ورزشی والیبال و فوتسال ساحلی، توسعه 20 هکتاری فضای سبز، ایجاد باغ گیاهان دارویی، مسیر ویژه جانبازان و معلولان، نصب تلویزیون شهری و مسیر حرکتی بالای کوه را از اقدامات انجام شده در مرحله دوم این مجموعه تفرجگاهی بافق عنوان کرد.

ارسال نظرات