فرماندار صومعه‌سرا گفت: یادواره «جانبازان و دفاع مقدس» استان گیلان در صومعه‌سرا برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۵۵۰۲۱
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۶

حسین اسمعیل‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از صومعه‌سرا، اظهار کرد: در راستای برگزاری نخستین کنگره ملی هشت هزار شهید استان گیلان، یادواره «جانبازان و دفاع مقدس» این استان در صومعه‌سرا برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه شهرستان صومعه‌سرا دارای 3 شهید جانباز است، افزود: در این یادواره از کلیه جانبازان شهرستان و استان دعوت به عمل می‌آید تا این غیورمردان را به تمام کشور بشناسانیم.

فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه یادواره 540 شهید شهرستان با شکوه تمام و با همکاری همه مسئولان برگزار شد، گفت: در یادواره «جانبازان و دفاع مقدس» استان گیلان هم با همکاری همه روسای ادارات و بخشداران و شهرداران مجلس با شکوهی برگزار خواهد شد.

اسماعیل‌پور با بیان اینکه یادواره‌هایی با موضوعات مختلف در 16 شهرستان استان گیلان برگزار می‌شود، تصریح کرد: هدف از برگزاری این یادواره‌ها آمادگی و فراهم کردن ‌زمینه برای برگزاری کنگره ملی 8 هزار شهید استان در 10 اردیبهشت است.

وی با بیان اینکه استان گیلان در دفاع مقدس 8 هزار شهید را تقدیم انقلاب کرده است، خاطرنشان کرد: استان گیلان حدودا دارای 22 هزار جانباز است که از تعداد مذکور 1200 نفر متعلق به شهرستان صومعه‌سرا هستند.

فرماندار صومعه‌سرا اظهار کرد: یادواره «جانبازان و دفاع مقدس»، 18 فروردین ساعت 10 تا 12 صبح در مصلی نماز جمعه این شهرستان با حضور پرشور مردم این شهرستان و استان گیلان برگزار می‌شود.

 

ارسال نظرات