عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس عنوان کرد: آقای عراقچی که خیلی مدافع برجام هستند صراحتاً اعلام کردند که همه تحریم‎ها روی کاغذ برداشته شده و عملاً هیچ تحریمی حذف نشده است، بنابراین غربی‎ها بعد از انجام تعهدات ایران برجام را به یک کاغذ پاره تبدیل کردند و اکنون به لحاظ انجام تعهدات غربی‎ها و امریکایی‎ها بی‌اثر است.
کد خبر: ۸۶۵۵۱۱۳
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۲

سید حسین نقوی حسینی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در واکنش به اظهارات اخیر رئیس‌جمهور امریکا گفت: اظهارات اخیر اوباما نشان داد نیازی نیست که کسی غیر از رئیس‌جمهور امریکا بیاید برجام را خنثی کند، خود اوباما خنثی‌کننده برجام است.

نقوی حسینی با بیان اینکه طبق راستی آزمایی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی ایران فراتر از تعهدات خود عمل کرده گفت: اما غربی‎ها برای دادن وعده‎های نسیه خود امروز و فردا کرده و مانع‌تراشی و ایجاد محدودیت می‎کنند، عملکرد امریکایی‎ها و طرف غربی‎ نیز این مسئله را اثبات می‎کند که گویا برجام فقط برای ایران بوده و فقط ایران باید به تعهدات خود عمل می‎کرد و طرف غربی وظیفه‎ای برای انجام تعهدات خود ندارد.

نماینده مردم ورامین در مجلس بیان کرد: اکنون نیز اوباما در موضوع توسعه سیستم موشکی کشور که صد در صد با هدف دفاعی صورت می‎گیرد و حق مسلم همه ملت‏هاست دخالت می‎کند که هیچ ارتباطی به امریکا، مذاکرات و قطعنامه‎ها ندارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در خاتمه تاکید نمود: آقای عراقچی که خیلی مدافع برجام هستند صراحتاً اعلام کردند که همه تحریم‎ها روی کاغذ برداشته شده و عملاً هیچ تحریمی حذف نشده است، بنابراین غربی‎ها بعد از انجام تعهدات ایران برجام را به یک کاغذ پاره تبدیل کردند و اکنون به لحاظ انجام ندادن تعهدات غربی‎ها و امریکایی‎ها بی‌اثر است.
ارسال نظرات