در گفتگوی «بسیج» با وکیل بابک زنجانی عنوان شد

‎واکنش کوهپایه‌زاده به ادعای قرارداشتن پولهای موکلش در اختیار رضا ضراب / ماجرای پناه گرفتن بابک زنجانی در سفارت ایران در دبی

وکیل مدافع بابک زنجانی گفت: بنده نفیا یا اثباتا در مورد این قضیه صحبتی نمی‎کنم، زیرا این صحبت ها را نباید زیاد جدی گرفت چرا که نهادهای امنیتی و اطلاعاتی و نیز قضایی در جریان حقیقت امر هستند.
کد خبر: ۸۶۵۵۱۸۳
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۴
رسول کوهپایه زاده، وکیل مدافع بابک زنجانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج پیرامون ادعای منتشر شده در برخی رسانه های حامی دولت مبنی بر اینکه پول های بابک زنجانی در اختیار رضا ضراب است، اظهار داشت: اصل این صحبت از سوی امیرعباس سلطانی نماینده مجلس آغاز شد.

وی ادامه داد: بنده نفیا یا اثباتا در مورد این قضیه صحبتی نمی‎کنم، زیرا این صحبت ها را نباید زیاد جدی گرفت چرا که نهادهای امنیتی و اطلاعاتی و نیز قضایی در جریان حقیقت امر هستند.

وکیل مدافع بابک زنجانی خاطرنشان کرد: آقای رضا ضراب در آمریکا و به اتهام همکاری با جمهوری اسلامی و کمک به دور زدن تحریم ها بازداشت می‎کنند که در حال حاضر پرونده ایشان مفتوح بوده و در حال رسیدگی می‎باشد، اما از سوی دیگر بابک زنجانی به اتهام افساد فی الارض تحت تعقیب قرار گرفته و مجرم شناخته می‎شود.

کوهپایه زاده گفت: در ادامه نیز جرم بابک زنجانی، ضربه زدن و مقابله با نظام عنوان می‎شود.

وی افزود: به نظر من این مقوله نوعی پارادوکس بوده و دقیقا طنز تلخ قضیه همین جاست زیرا دشمنان نظام اسلامی وی را مورد بی‎رحمانه‎ترین تحریم ها قرار می‎دهند و اموال و دارایی ها و شرکتهای وی در خارج از کشور بلوکه می‎شود.

وی ادامه داد: در نهایت نیز همکار بابک زنجانی از سوی آمریکا که بعنوان کشوری متخاصم محسوب می شود تحت تعقیب قرار می گیرد و آنوقت گفته شود که کارهای صورت گرفته از سوی بابک زنجانی با علم و آگاهی به قصد ضربه زدن به نظام انجام می‎شود.

کوهپایه زاده در ادامه یادآور شد: به‎فرض اگر همین امروز بابک زنجانی آزاد شده و از کشور خارج شود قطعا مورد تعقیب و دستگیری غرب و خصوصا آمریکا قرار می گیرد.

وی در بخش دیگری بیان داشت: نکته ای که تاکنون پیرامون دادگاه بابک زنجانی مغفول مانده این است که وی گفت، هنگامی که من در دبی بسر می بردم نیروهای آمریکایی قصد ربایش و انتقال بنده به آمریکا را داشتند؛ به همین خاطر مجبور شدم چند شبی را در سفارت ایران پناه بگیرم.

وکیل مدافع بابک زنجانی در ادامه افزود: با اظهارات ذکر شده از بابک زنجانی صحت ادعای وی در مورد عدم عدم تقابلش با نظام کاملا به اثبات می رسد.

وی در پایان متذکر شد: لذا ما هیچ گاه نباید خدمات دوستان را در دوران تحریم ها به فراموشی بسپاریم و نیز نباید دشمن و مقاصدش را فراموش کنیم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار