فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تربت حیدریه مطرح کرد

10 سال است که اقتصاد مقاومتی در حد شعار باقی مانده!

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تربت حیدریه بیان داشت: از سال 85 تاکنون بحث اقتصاد مقاومتی فقط در حد شعار بوده و مغفول مانده است.
کد خبر: ۸۶۵۵۲۱۶
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ پاسدار گرایلی در اولین جلسه حلقه سرگروه‌های صالحین حوزه مقاومت بسیج یکم ثارالله سپاه ناحیه تربت حیدریه که در مسجد مهدیه و با حضور مسئول تربیت و آموزش صالحین ناحیه برگزار شد، بیان داشت: در حلقه های صالحین تربیت باید بر مبنای روحیه ایثار و شجاعت و از خودگذشتگی با نگاه به سیره شهدای عزیزمان صورت پذیرد.

وی اولویت های صالحین را در سال 95 به چهار موضوع تقسیم نمود و گفت: اولین موضوع بعثت است یعنی هدف از رسالت پیامبر گرامی اسلام (ص) چه بوده و خداوند با انتصاب پیامبر (ص)می‌خواهد چه موضوعی در بین مردم تبیین گردد و دعوت الهی پیامبر(ص) از مردم با چه هدفی صورت گرفته است.

فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه در ادامه با اشاره به موضوع غدیر به عنوان دومین موضوع از اولویت های صالحین در سال 95 ابراز داشت: اکمال دین و رسالت پیامبر گرامی اسلام با ابلاغ امامت و ولایت صورت گرفت و دستور خداوند بر این بود که ابلاغ کن و گرنه رسالت تکمیل نمی‌شود.

گرایلی سومین موضوع اولویت دار در برنامه های صالحین را موضوع عاشورا و شور و شعور حسینی بیان کرد و اذعان داشت: در جامعه اسلامی باید روحیه از خودگذشتگی و توجه به مسائل جامعه بویژه فریضه امر به معروف و نهی از منکر نمود واقعی خود را داشته باشد و هیچ کوتاهی در این فریضه صورت نگیرد.

فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه موضوع اولویت دار چهارم را در برنامه های صالحین فلسفه مهدویت و شناخت امام زمان (عج) و فلسفه ظهور در جهان عنوان نمود و ابراز داشت: با جهانی شدن مهدویت و اعتقاد به ظهور امام عصر(عج) و شناخت نسبت به اینکه حضرت ناظر بر اعمال ماست، جهانی یکپارچه و با یک بینش الهی و دینی خواهیم داشت.

گرایلی سپس مطالبی را در خصوص اقتصاد مقاومتی و بیانات مقام معظم رهبری (حفظه الله تعالی) در این خصوص ایراد نمود و گفت:  از سال 85 تا سال 95 به نحوی بحث اقتصاد و تلاش و همت در این خصوص بوده فقط در حد شعار بوده و بسیار ضعیف کار شده است؛ امسال این موضوع با پیروی و فرمانبرداری از ولی امر مسلمین از حالت شعار بیرون بیاید و به عمل و اقدام تبدیل شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها