اعزام 675 زائر بسیجی از شهرستان میناب به اردوی راهیان نور

فرمانده سپاه ناحیه میناب گفت: از مجموع 675 نفر زائر بسیجی اعزامی به اردوی راهیان نور 433 نفر به اردوی راهیان نور جنوب و تعداد 242 نفر به اردوی راهیان نور دریایی اعزام شدند.
کد خبر: ۸۶۵۵۲۲۱
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان،حبیب الله سهرابی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب در گفتگو با خبرنگار میناب جنوب گفت: از ابتدای اسفند ماه سال گذشته تا کنون تعداد 675 نفر بسیجی از شهرستان میناب به اردوی راهیان نورجنوب و دریایی اعزام شدند.

وی افزود: 675 نفر بسیجی اعزامی در قالب 12 دستگاه اتوبوس و 8 دستگاه مینی بوس به اردوی راهیان نور جنوب و دریایی اعزام شدند.

سرهنگ سهرابی راهیان نور را دانشگاه خود سازی در جهت شناخت خود و رسیدن به کمالات عالیه برشمرد و اظهار داشت: یکصد و 2 نفر برادر و 331 نفر از خواهران بسیجی شهرستان میناب متقاضی اعزام به ادروی راهیان نور جنوب از ابتدای اسفند ماه سال گذشته تا دهم فروردین ماه امسال به مجموع 433 نفر به بوده است.

سهرابی خاطر نشان کرد: استقبال بی نظیر متقاضیان از اردوهای راهیان نور نشان از نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت در بین افراد می باشد .

وی هدف از اعزام بسیجیان به اردوی راهیان نور را قرارگرفتن افراد در مسیر رشد و تعالی روحی و معنوی و فراهم نمودن زمینه برای ترویج فرهنگ ایثار ،گذشت ، جهاد و شهادت در جامعه عنوان نمود و تصریح کرد: راهیان نور تدام بخش ارزشهای ایثار وشهادت است.

فرمانده سپاه ناحیه میناب همچینین از اعزام 242 نفر از بسیجیان این شهرستان به تفکیک 92 نفر برادر و یکصد و 50 نفر خواهر در قالب 2 دستگاه اتوبوس و 8 دستگاه مینی بوس به اردوی راهیان نور دریایی خبرداد و گفت: اعزام راهیان نور دریایی خلیج فارس به مدت 15 روز از بیست و ششم اسفند ماه سال گذشته تا یازدهم فروردیم ماه امسال به طول انجامید.

ارسال نظرات