خبرهای داغ:
مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی گلستان تاکید کرد؛
مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی گلستان گفت: با توجه به فرامین مقام معظم رهبری در خصوص شعار سال پیشنهاد میکنم که امسال کارگروه فرهنگی در حوزه اقتصاد مقاومتی در استان شکل بگیرد تا بتوانیم از ظرفیت جامعه در مسیر تحقق منویات مقام معظم رهبری بهره مند شویم.
کد خبر: ۸۶۵۵۲۷۴
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، نور الله ولی نژاد صبح امروز در جمع مدیران دستگاه اجرایی استان گلستان با بیان اینکه همه کارها نیاز به یک بستر فرهنگی دارد ، اظهار کرد: در معقوله  حوزه فرهنگ فرهنگ سازی و بستر فرهنگی حائز اهمیت است.

وی تصریح کرد: همه عرصه ها از جمله اقتصادی، اجتماعی و سیاسی نیاز به بستر فرهنگی دارد و لذا اگر بخواهیم توان جامعه را در چنین مسائلی بکارگیری کنیم نیاز است که به مسئله فرهنگسازی توجه کرد.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی گلستان به شعار سال « اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری امسال را بر این اساس به این نام مزین کردند تا جامعه به باور اقتصاد مقاومتی برسد و اگر این چنین شود جامعه رسالت خود را حفظ خواهد کرد.

ولی نژاد با بیان اینکه حفظ اصالت جامعه را در برابر حجمه های دشمنان مستحکم میکند، یادآور شد: با توجه به فرماین مقام معظم رهبری در خصوص شعار سال پیشنهاد میکنم که امسال کارگروه فرهنگی در حوزه اقتصاد مقاومتی در استان شکل بگیرد تا بتوانیم از ظرفیت جامعه در مسیر تحقق منویات مقام معظم رهبری بهره مند شویم.

انتهای پیام/

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها