فرمانده انتظامي استان زنجان:

کشف بيش از دو تن مواد مخدر توسط پليس "زنجان"

بيش از دو تن مواد مخدر توسط پليس "زنجان" کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۸۶۵۵۲۷۶
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده انتظامي استان زنجان از کشف دو تن و 366 کيلو انواع مواد مخدر در سال گذشته در اين استان خبر دادو گفت :اين مقدار نسبت به سال قبل 31 درصد افزايش داشته است.

سردار عليرضا صالحي افزود: به منظور افزايش احساس امنيت و برخورد با سوداگران مرگ طرح تشديد فعاليت هاي انتظامي با استفاده از توان کليه رده هاي انتظامي به صورت مداوم در طول سال 94 در اين استان به مرحله اجرا درآمد.

سردار صالحي با بيان اينکه در راستاي مقابله جدي با سوداگران مرگ، در سال 94 دو تن و 366 کيلو انواع مواد مخدر توسط مأموران انتظامي استان کشف شده بوده که در مجموع نسبت به سال گذشته، 31 درصد افزايش داشته است.

وي افزود: همچنين در يکسال گذشته 29 باند قاچاق مواد مخدر متلاشي و 419 دستگاه انواع خودرو توقيف و دو هزار و 561 قاچاقچي،توزيع کننده، حمل کننده، نگه دارنده و خرده فروش نيز دستگير شد.

فرمانده انتظامي استان زنجان تصريح کرد: پليس زنجان با تلاشي بي وقفه و شبانه روزي و با هدف مبارزه با سوداگران مرگ، خريد و فروش، مصرف، و آلودگي مواد افيوني در عمليات هايي خطير که بسياري از آن ها مسلحانه و شاهد جان فشاني مامورين بوده موفق به کشف اين مقدار مواد مخدر از سوداگران مرگ شدند.

سردار صالحي در پايان خاطرنشان کرد: پليس با قاطعيت نسبت به برخورد و مبارزه با هرگونه حمل، نگهداري، خريد و فروش و قاچاق مواد مخدر به عنوان بلاي خانمان سوز جامعه اقدام مي كند و برخورد نيروي انتظامي در اين راستا محکم و قاطع خواهد بود

ارسال نظرات
آخرین اخبار