به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان:
مهساجاور پارو زن زنجانی عضو تیم ملی روئینگ بانوان عازم چین شد.
کد خبر: ۸۶۵۵۲۷۷
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، تیم ملی روئینگ بانوان 4 فروردین عازم چین شد و تا 24 فروردین ماه در شهر ونژو تمرینات خود را ادامه خواهد داد.

گفتنی است، اخبار قایقرانی زنجان درآغاز سال جدید نشان از عزم و اراده و جدیت پاروزنان این استان جهت حضور موفق در مسابقات و عرصه های بین المللی دارد.

افشین فرزام هدایت تیم ملی را در این اردو بر عهده خواهد داشت و مهسا جاور، نازنین ملائی و حمیرا برزگر پاروزنان حاضر در اردو هستند.

تیم ملی روئینگ بانوان 24 فروردین ماه از چین به شهر چونگ جو کره جنوبی محل برگزاری مسابقات انتخابی المپیک اعزام می شود.

مسابقات انتخابی المپیک روئینگ در قاره آسیا 2 تا 4 اردیبهشت ماه برگزار می شود.

همچنین نسترن جوادی پاروزن زنجانی به اردوی تیم ملی روئینگ بانوان نوجوانان دعوت شد.

سومین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی روئینگ بانوان رده سنی نوجوانان به منظور حضور موفق در مسابقات کسب سهمیه المپیک نوجوانان از 6 فروردین ماه در دریاچه آزادی آغاز شد.

این مرحله از اردو تا 15 فروردین ماه ادامه پیدا خواهد کرد.

نسترن جوادی از زنجان، ملینا حقی دولت آباد، حانیه رمضانی، شیدا دشتی و رسپینا سوادکوهی از تهران، مهتا حقیقی چکوری از گیلان، فاطمه کرمی و ساینا رنجبران از همدان و حانیه بیداد از کرمانشاه نفرات دعوت شده به این مرحله از اردو هستند که تحت نظر سولماز عباسی مربی تیم ملی روئینگ بانوان نوجوانان تمرینات خود را انجام خواهند داد.

لازم به ذکر است، امید احمدی قایقران زنجانی تیم ملی آبهای آرام مردان بزرگسالان به آب می زند.

چهارمین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی آبهای آرام مردان رده سنی بزرگسالان از 7 فروردین ماه در دریاچه آزادی با حضور 17 قایقران در بخش کایاک و 9 قایقران در بخش کانو در دریاچه آزادی آغاز شدو تا 27 فروردین ماه ادامه پیدا خواهد کرد.

علیرضا محمدی مدیر تیم های ملی، ایرج اقلیمی سرمربی کایاک، حسین ملکی و انوش عباسی مربیان کایاک و الیاس اقلیمی سرمربی کانوکانادایی اعضای کادر فنی تیم ملی در این اردو هستند.

ارسال نظرات