تعداد 35 اکیپ ویژه بازرسی در طرح ویژه نوروزی تشکیل شد.
کد خبر: ۸۶۵۵۲۸۰
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، با هماهنگی های بعمل آمده و پس از برگزاری جلسات ویژه از جمله خدمات سفر با حضور کلیه دستگاههای دخیل در امر، تعداد 35 اکیپ ویژه بازرسی تشکیل شد.

گفتنی است، طبق برنامه ریزی های انجام شده می بایستی کلیه اصناف بخصوص فروشندگان کالاهای ضروری از جمله البسه، کیف و کفش،قنادی ها بطور سرزده مورد بازرسی قرار می گرفتند.

اکیپ های بازرسب شامل روسای شعب تعزیرات حکومتی استان ،بازرسین سازمان صنعت و معدن و تجارت،اتاق اصناف و دانشگاه علوم پزشکی می باشند.

همچنین طبق تفاهم نامه منعقده بااداره کل استاندارد استان،در جهت رعایت حقوق شهروندان استان و برخورد با تخلفات، تیم بازرسی شامل روسای شعب و بازرسین اداره استاندارد تشکیل شد.

بازرسی از اصناف، کارگاهها و شرکتهای سطح استان در جهت ارائه کالا و خدمات استاندارد و جلوگیری از فروش و عرضه کالاهای قاچاق و بی کیفیت انجام پذیرفت.

در طول اجرای طرح تعداد 183 مودد تخلف ثبت و نسبت به تشکیل پرونده و سیر مراحل قانونی اقدام شد.

در این مدت با محوریت تعزیرات حکومتی استان تعداد 413 مورد بازرسی انجام و با تخلفات مهمی ازجمله گرانفروشی بدون اغماض برخورد و نسبت به صدور حکم اقدام شد.

تعداد 114 پرونده مختومه و میزان جریمه نقدی متخلفان بالغ بر 125 میلیون ریال می باشد .پرونده های موجود نیز در حالت رسیدگی بوده تا آرای مقتضی صادر شود.

ارسال نظرات