از ابتدای تعطیلات نوروزی تا کنون:

اسکان هزار و ۳۶۸ نفر روز مسافر نوروزی در مراکز اسکان ابهر

۱۳۶۸ نفر مسافر نوروزی در قالب۱۷۱ خانواده در مراکز اسکان آموزش و پرورش ابهر اسکان داده شد.
کد خبر: ۸۶۵۵۲۸۳
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرآموزش و پرورش ابهر گفت: ستاد اسکان آموزش و پرورش ابهر،امسال در مقایسه با سال گذشته با افزایش آماراسکان مسافران نوروزی مواجه بوده است.

موسی رضایی افزود: از ابتدای تعطیلات نوروزی تا کنون ۸۵۵ نفر از مسافرین فرهنگی و غیر فرهنگی در پایگاه های ستاد اسکان آموزش و پرورش شهرستان ابهر پذیرش شده اند.

وی اظهار داشت: ستاد اسکان فرهنگیان ابهر از ۲۷ اسفند ماه ۹۴ با اختصاص ۷پایگاه، مسافران نوروزی را مورد پذیرش قرار داده و این روند رابه دلیل تلاقی روز جمعه با تعطیلات روز طبیعت که با موج دوم بازگشت مسافران نوروزی همراه بود تا پایان روز جمعه ۱۳ فروردین ماه۹۵ ادامه داد.

رضایی با بیان این که امسال۱۷۱ خانوار در مراکز اسکان آموزش و پرورش شهرستان ابهر پذیرش شده اند افزود: در مجموع تا پایان تعطیلات نوروزی ۱۳۶۸ نفر روز مسافر که بیشتر آنها را میهمانان فرهنگی تشکیل داده اند، در پایگاه‌های اسکان آموزش و پرورش شهرستان ابهر مورد پذیرش قرارگرفته اند .

رضایی اظهار داشت:امسال ۳۵۵ مسافر نوروزی بیشتر ازسال گذشته در مراکز اسکان آموزش و پرورش شهرستان ابهر پذیرش شده اند که در مجموع استقبال خوب و رشد آمار پذیرش مسافران و گردشگران نوروزی را نشان می دهد.

مدیر آموزش و پرورش ابهردر پایان با بیان این که برای اسکان مهمانان نوروزی ۳۲ اتاق با ظرفیت ۳۶۰ نفر در هر شبانه روز اختصاص یافته بود، گفت: اتاقهای اسکان نوروزی نسبت به سال گذشته از نظر تجهیزات و امکانات رفاهی وضعیت بهتری داشتند.

ارسال نظرات