مازندران در 3 رشته قرانی درخشید

درخشش مازندران در سه رشته قرآنی مسابقات کشوری نشان‌دهنده استعداد بالای فعالان قرآنی این استان است.
کد خبر: ۸۶۵۵۲۹۲
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۹

خبرگزاری بسیج مازندران، معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه مازندران از درخشش فعالان قرآنی مازندران در سه رشته قرآنی بیستمین دوره مسابقات کشوری ابتهال، مدیحه‌سرایی و دعاخوانی سازمان اوقاف خبر داد.

حجت‌الاسلام مسعود قربانی گفت: قرآن کریم به زمان و مکان خاصی بستگی ندارد و همه بشر و انسان‌های دنیا می‌توانند از آن بهره‌گیری کنند.

وی با بیان اینکه باید از ظرفیت قرآن کریم برای ترویج فرهنگ اسلامی در جامعه استفاده شود، اظهار کرد: مسابقات قرآن بهترین راه برای گسترش معارف قرآنی و ایجاد نشاط معنوی در جامعه است.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران طرح تربیت حافظان قرآن کریم را یکی از طرح‌های هدفمند قرآنی کشور دانست و افزود: استان مازندران در اجرای این طرح جزء استان‌های برتر کشور است.

این مسئول با اشاره به برگزاری مرحله کشوری بیستمین دوره مسابقات اذان، ابتهال، مدیحه‌سرایی و دعاخوانی گفت: استان مازندران در سه رشته قرآنی این دوره از مسابقات رتبه‌های برتر را کسب کرد.

قربانی با بیان اینکه گروه مدیحه‌سرایی «طه» رتبه اول بیستمین دوره مسابقات اذان، ابتهال، مدیحه سرایی و دعاخوانی سازمان اوقاف را کسب کرد، ادامه داد: مهدی تاجور در رشته دعاخوانی رتبه دوم و مصطفی قاسمی در رشته ابتهال این دوره از مسابقات رتبه پنجم را کسب کرد.

وی با اشاره به اینکه مازندران همه ساله در مسابقات کشوری رتبه‌های نخست را کسب می‌کند، گفت: درخشش مازندران در سه رشته قرآنی مسابقات کشوری نشان‌دهنده استعداد بالای فعالان قرآنی این استان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار