شهردار شهرکرد گفت: برنامه های حوزه مدیریت شهری شهرکرد مرتبط با شعار سال تدوین می شود.
کد خبر: ۸۶۵۵۳۰۷
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ نورالله غلامیان، با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، گفت: بزودی مجموعه برنامه های حوزه های مختلف مدیریت شهری به منظور تحقق شعار سال تدوین می شود.

وی، در نخستین نشست شورای معاونان شهرداری شهرکرد در سال 95 افزود: اقدامات و برنامه های سال جاری این شهرداری بر اساس اقتصاد مقاومتی تدوین و اجرا خواهد شد.

شهردار شهرکرد با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی با مدیریت كاهش هزینه در شهرداری شهرکرد راهبردی می‌شود افزود: گام برداشتن به سوی اقتصاد مقاومتی در شهرداری می‌تواند بستر مناسبی برای هزینه‌كرد صحیح و كاهش هزینه‌های مدیریت شهری باشد.

شهردار شهرکرد اظهار داشت: در واقع شهرها بستر اصلی برای اجرا و عملیاتی كردن اقتصاد مقاومتی به حساب می‌آیند كه این امر نیازمند پیش‌نیازهای دقیقی است که شهرداری و شورای اسلامی شهر در مرکز استان بر آنها اهتمام ویژه‌ای دارند.

غلامیان دهکردی اضافه کرد: برای دستیابی به اهداف پیش‌رو باید علاوه بر مدیریت هزینه‌ها در شهر به سمت منابع درآمدهای پایدار گام برداشت که این مهم باید مورد توجه جدی مدیران شهرداری و سازمان های تابعه باشد.

وی در ادامه نیز بر برنامه ریزی منظم، توجه و رسیدگی به خواسته های شهروندان، انتقاد پذیری و برخورد صحیح با ارباب رجوع توسط پرسنل شهرداری در سال جدید تأکید کرد.

شهردار شهرکرد همچنین با اشاره به اینکه بودجه مصوب سال جاری شهرداری شهرکرد یک هزار و 329 میلیارد و 900 میلیون ریال است خاطر نشان ساخت: تکمیل و اجرای پروژه های جدید عمرانی، آسفالت معابر، توسعه و نگهداری پارکها و فضای سبز، توجه به چهره و منظر شهری، توسعه ناوگان حمل و نقل درون شهری و انجام فعالیت های فرهنگی را از مهمترین اولویت های تصویب بودجه 95 شهرداری دانست.

ارسال نظرات