خبرهای داغ:
به همت مؤسسه فرهنگی بین الحرمین انجام شد؛
40 فعال فرهنگي شاهرودي مؤسسه فرهنگی بین الحرمین در قالب كاروان راهيان نور به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در جنوب كشور اعزام شدند.
کد خبر: ۸۶۵۵۳۱۰
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۱
محمد ابراهیمی نائب رئیس اتحادیه تشکلهای قرآن و عترت استان سمنان و مدیر مؤسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به برگزاری اردوی زیارتی کاروان راهیان نور اعضاء موسسه فرهنگی بین الحرمین شهر شاهرود به مناطق عملیاتی جنوب کشور در سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل اظهار کرد: چهل نفر از فعالان موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود به اردوی راهیان نور اعزام شدند.

وی هدف از اعزام اعضاء مؤسسه را آشنایی جوانان با فرهنگ ایثار و شهادت عنوان کرد و گفت: در جنگ نرم امروز می توان کارهای بسیاری انجام داد که یکی از آن کارها اعزام نوجوانان و جوانان برای آشنا شدن با مناطق جنگی است و اعزام این کاروان‌ها به اردوی راهیان نور تجدید بیعت دوباره با شهدا است.

ابراهیمی در ادامه به دستاوردهای برگزاری اردوهای راهیان نور اشاره کرد و ادامه داد: اردوهای راهیان‌نور یکی از ابزارهای موثر در عرصه جنگ ‌نرم است و حاضران در مشهد الشهدای مناطق جنگی از نزدیک با بخشی از ایثار و از جان گذشتگی رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع‌مقدس آشنا می‌شوند.

مدیر مؤسسه بین الحرمین شاهرود گفت: در حال حاضر نسل های جوان جامعه برای اینکه با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا شوند باید از نزدیک به مناطق عملیاتی سفر کنند و این فضای عاطفی را درک کنند.

ابراهیمی در پایان افزود: مؤسسه فرهنگی بین الحرمین در دو مرحله در طی سال اعضاء خود را به سفر زیارتی مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اعزام می نماید که همه ساله نیز با استقبال خوبی همراه می گردد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها