فرهنگ ایثار و شهادت باید به جوانان و نوجوانان شناسانده شود، چرا که این قشر از جایگاه حساسی در جامعه برخودار است و آشنایی جوانان با فرهنگ دفاع مقدس یکی از مهم‌ترین اهداف است.
کد خبر: ۸۶۵۵۳۱۲
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۱



 خبرگزاری بسیج مازندران،

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندورود از برگزاری جشن میلاد کوثر به‌مناسبت ولادت حضرت فاطمه (س) و هفته زن در این شهرستان خبر داد.

حسین جناسمی اظهار کرد: نقش مهم زن در نهاد خانواده و تأثیرگذاری آن در جامعه بر هیچ‌کس پوشیده نیست.

وی با بیان اینکه حضرت زهرا (س) در زمینه عفاف و حجاب الگویی برای زنان جهان است، افزود: ولادت با سعادت این بانوی نمونه اسلام، بهانه خوبی برای تجلیل از مقام زن است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندورود از برگزاری جشن بزرگ میلاد کوثر در این شهرستان خبر داد و اضافه کرد: این مراسم یکشنبه ساعت 15 جنب شهرداری سورک با حضور بانوان میاندورودی و مسئولان برگزار شد.

وی با بیان اینکه سخنران این مراسم امام جمعه میاندورود است،گفت: این مراسم از سوی ستاد گرامیداشت روز زن با همکاری سپاه میاندورود برگزار می‌شود.

جناسمی با اشاره به اجرای برنامه‌های متنوع در این روز، بیان کرد: اجرای طنز محلی در حاشیه این مراسم و اهدای جوایز بانوان جزء برنامه‌های جشن میلاد کوثر است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندورود با تأکید بر اهداف مهم اعزام اردوی کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور، یادآور شد: فرهنگ ایثار و شهادت باید به جوانان و نوجوانان شناسانده شود، چرا که این قشر از جایگاه حساسی در جامعه برخودار است و آشنایی جوانان با فرهنگ دفاع مقدس یکی از مهم‌ترین اهداف است.

وی در پایان گفت: امسال 600 میاندورودی مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام شدند تا از نزدیک شاهد جان‌فشانی‌های بزرگ‌مردانی که امروز به‌عنوان شهدا، ایثارگر و رزمنده از آنها یاد می‌شود، آشنا شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها