خبرهای داغ:
معاون عمرانی استاندار قزوین:

قزوین میزبان 2 میلیون مسافر در ایام تعطیلات بود

معاون عمرانی استاندار قزوین اعلام کرد: در ایام عید دو میلیون نفر یعنی یک و نیم برابر جمعیت استان قزوین به این استان سفر کردند.
کد خبر: ۸۶۵۵۳۲۹
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، منوچهر حبیبی، معاون عمرانی استاندار قزوین در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان قزوین به برخی از اقدامات انجام شده در ایام نوروز اشاره کرد و گفت: در ایام عید دو میلیون نفر یعنی یک و نیم برابر جمعیت استان قزوین به این استان سفر کردند و 7 میلیون نفر هم از استان عبور کردند.

 وی تصریح کرد: در ایام تعطیلات به ازای هر 3 ساعت یک نفر در اثر حوادث رانندگی در کشور کشته شد که این میزان در استان قزوین هر 48 ساعت یک نفر بود و این مهم بیان کننده عملکرد خوب مسئولان است.

 حبیبی ادامه داد: قریب به سه هزار نفر در ایام تعطیلات درگیر کار بودند و با خدماتشان سفری ایمن و همراه با رضایت نسبی را برای مردم به همراه داشت.

 معاون عمرانی استاندار قزوین یادآور شد: 110 دستگاه آمبولانس و 500 نفر به همراه سه بالگرد کار امدادی در جاده‌های استان انجام دادند و 10 عملیات نجات هم از سوی بالگردهای مستقر در استان انجام شد.

نیازمند رهنمودهای نماینده رهبری در استان هستیم

ایوب رحیمی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین هم در این دیدار با تبریک سال جدید و با بیان این‌که همه ما نیازمند رهنمودهای نماینده رهبری در استان هستیم، اظهار کرد: مسئولیت ها توفیقی برای خدمت‌رسانی به مردم هستند و باید از این فرصت به بهترین شکل استفاده کرد.

1001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها