میزان مصرف گاز نسبت به مدت مشابه سال قبل یک میلیون و 100 هزار مترمکعب افزایش داشته است.
کد خبر: ۸۶۵۵۴۲۵
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: شهروندان این استان طی 24 ساعت گذشته پنج میلیون و 800 هزار مترمکعب گاز طبیعی مصرف کردند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل یک میلیون و 100 هزار مترمکعب افزایش داشته است.

سعید عسگریان افزود: بررسی نشان می دهد مصرف گاز طبیعی مشترکان این استان طی 24 گذشته در مقایسه با 24 ساعت ما قبل آن 26 درصد افزایش نشان می دهد.

عسگریان خاطرنشان کرد: رعایت نکات ایمنی و حساسیت بیشتر به این موضوع بروز حوادث تلخ و ناگواری را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

وی اظهار کرد: میزان مصرف گاز طبیعی مشترکان شرکت گاز این استان در روزهای سرد سال و حتی با آغازین روزهای سال نو در مقایسه با مدت مشابه سال قبل روند افزایشی را نشان می دهد.

عسگریان در ادامه تصری کرد: پیش بینی مصرف گاز طبیعی در زنجان طی روزهای سرد سال به 9 میلیون و 500 هزار مترمکعب می رسد.

مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان ادامه داد: اولین نکته مهمی که باید به آن توجه داشت مطمئن بودن از درست کارکردن وسایل گازسوز است و در منازلی که از بخاری گازی به عنوان وسیله گرم کننده استفاده می کنند، اطمینان از باز بودن مسیر دودکش بسیار مهم و ضروری است.

وی در ادامه با اشاره به فوت یک خانواده سه نفره بر اثر گاز گرفتگی در شهر زنجان ابراز کرد: از شهروندان درخواست می شود برای جلوگیری از گازگرفتگی و آتش سوزی، نکات ایمنی را در استفاده از وسایل گاز سوز به ویژه نصب دودکش ها رعایت کنند.

ارسال نظرات