خبرهای داغ:
امام جمعه سرپل ذهاب گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی بعنوان بهترین راه حل مشکلات کشور نیازمند همدلی و همراهی مردم و مسئولان است.
کد خبر: ۸۶۵۵۴۳۹
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۲
حجت الاسلام مجید صفدری در گفتگو با خبرگزاری بسیج از سرپل ذهاب با اشاره به نامگذاری سال 95 به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی افزود: اقتصاد مقاومتی تنها یک شعار نیست که در قالب گفت و گو و برپایی همایش پیگیری شود بلکه برنامه ای است که نیازمند عمل و اقدام است.
وی اظهار کرد: در آغاز سال 95 با توجه به تمامی مسائل مهمی که برای کشور وجود دارد و با توجه به موقعیت حساس منطقه ای ایران اسلامی رهبر معظم انقلاب اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل را بعنوان مساله مهم امسال برجسته کردند.
وی بیان کرد: تحقق منویات رهبری دراین بخش نیازمند بکارگیری تمام امکانات و ظرفیت ها است و بخش عمده و اصلی اجرای مسئولیت اقتصاد مقاومتی بر عهده دولت است.
امام جمعه سرپل ذهاب ادامه داد: دولت باید با توجه به توانمندی های داخلی نظام، بخش تولید و صنعت را فعال کند تا اقتصادی درونگرا داشته باشیم و وابسته به اقتصادهای خارجی نباشیم.
حجت الاسلام صفدری گفت: در سال گذشته شاهد بودیم با توجه به شعارهایی که دولت های غربی 1+5 مبنی بر لغو تحریم ها داده بودند عملیاتی نشد و تحریم ها بعد از برجام همچنان باقی مانده است و بر همین اساس تنها راه نجات از این تحریم ها اجرای اقتصاد مقاومتی با تمام قوا است.
وی ابراز امیدواری کرد تا در این فرصت باقیمانده دولت یازدهم بتواند تمام توان خود را برای عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی در کشور بکار گیرد.
ارسال نظرات