مدیرعامل شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری و زهکشی مغان خبر داد
شرکت بهره برداری مغان در تامین آب کشاورزان بیله سوار در سال جدید آمادگی کامل دارد.
کد خبر: ۸۶۵۵۴۵۸
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از بیله سوار، مدیر عامل شرکت بهره برداری مغان در دیدار با فرماندار بیله سوار اظهار داشت: شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری و زهکشی مغان آمادگی خود را در جهت تامین آب مورد نیاز کشاورزان در سال جدید اعلام می نماید.
 
 
 
در این دیدار که در دفتر فرمانداری بیله سوار و با حضور بخشدار جعفرآباد انجام گرفت نورالدین وثوقی ضمن تبریک سال جدید گزارشی اجمالی از عملکرد و مشکلات شرکت بهره برداری مغان در حوزه بیله سوار و جعفر آباد در سال 94  را ارائه نمود.
 
 
 
وثوقی، همچنین از آمادگی کامل این شرکت در برنامه ریزی برای ذخیره سازی مناسب آب در سال جدید اعلام کرد.
 
وی گفت: منطقه بیله سوار رتبه اول از لحاظ عقد قرارداد و مصرف بهینه در سطح شبکه مغان را به خود اختصاص داده است.
 
«نورالدین وثوقی» دی ماه سال 94 پس از بازنشستگی عظیم نوری به عنوان مدیر عامل جدید شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری و زهکشی مغان منصوب شده است.
 
آرام حلیم نیز گفت: اگرچه بارندگی های امسال در شهرستان مناسب بود اما کماکان باید صرفه جویی در آب و توجه به مد
 
یریت صحیح در این حوزه از اولویت برخوردار باشد.
 
وی با اشاره به تحلیل بارندگی استان توسط هواشناسی در سال زراعی 94و 95 گفت:از اول مهر سال 94تا پایان اسفند ماه بیشترین بارش باران در استان اردبیل مربوط به شهرستان بیله سوار با 323میلی متر بوده است .
 
فرماندار بیله سوار افزود :کشاورزی شهرستان محور توسعه، اشتغال و تحقق اقتصاد مقاومتی است و این بخش نیازمند مردمی کردن مدیریت آب در بخش کشاورزی است وآب امروز يك كالاي اقتصادي وبدون جايگزين تلقي مي شود كه مصرف آن نيازمند تغيير نگرش عمومي مي باشد .
ارسال نظرات