یک کارشناس حوزه در گفتگو با «بسیج»:

وضعیت حجاب دغدغه دولت نیست

کارشناس حوزه گفت: مشکل در اینجا است که مسئولان ما در زمینه وضعیت حجاب و عفاف دغدغه ندارند و به مسائل فرهنگی و ارزش ها توجهی نمی کنند انتظارات ما از مسئولان و دولت در خصوص وضعیت عفاف و حجاب تا کنون بی نتیجه مانده است.
کد خبر: ۸۶۵۵۵۵۱
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰
طیبه احسانی کارشناس حوزه در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج، گفت: انتظارات ما از مسئولان و دولت در خصوص وضعیت عفاف و حجاب تا کنون بی نتیجه مانده است.

وی افزود: مسئولان باید از خط ولایت و رهبری تبعیت کنند و در زمینه اجرای احکام اسلامی در جامعه کوشا باشند و در این خصوص حجاب و عفاف از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است ولی متاسفانه دولت به آن توجهی ندارد.

احسانی گفت: مشکل در اینجا است که مسئولان ما در زمینه وضعیت حجاب و عفاف دغدغه ندارند و به مسائل فرهنگی و ارزش ها توجهی نمی کنند.

این کارشناس حوزه با بیان اینکه یکی از دلایل بی بند و باری در جامعه ما فقر و بی کاری است گفت: اگر مسئولان در زمینه اقتصاد مقاومتی قدم هایی بر می داشتند شاید خیلی از مشکلات فرهنگی ما نیز حل می شد ولی جای تاسف است که در این خصوص هم فقط شعار می دهند.

احسانی گفت: امیدواریم در سال جدید طبق توصیه مقام معظم رهبری مسئولان اقدام و عمل را در کار خود قرار دهند و به شعار دادن بسنده نکنند تا شاهد تغییراتی در حوزه فرهنگ و دیگر حوزه ها باشیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار