آیت‌الله محمدرضا ناصری در دیدار با فرمانده سپاه الغدیر استان یزد، نماینده ولی فقیه در سپاه استان یزد و جمعی از مسئولان و فرماندهان سپاه الغدیر استان یزد اظهار داشت: ما با اعمال، گفتار و کردارمان باید مسائل ولایت، توحید و روشهای هدایتگرانه را برای مردم تبیین کنیم.
کد خبر: ۸۶۵۵۵۵۷
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۲

به گزارشخبرگزاری بسیج از یزد: آیت‌الله محمدرضا ناصری در دیدار با فرمانده سپاه الغدیر استان یزد، نماینده ولی فقیه در سپاه استان یزد و جمعی از مسئولان و فرماندهان سپاه الغدیر استان یزد اظهار داشت: ما با اعمال، گفتار و کردارمان باید مسائل ولایت، توحید و روشهای هدایتگرانه را برای مردم تبیین کنیم.

وی با اشاره به اینکه همه افراد از ابتدا صالح نبوده‌اند، گفت: اگر افراد در خانواده متدینی بوده باشند و معلم خوبی داشته باشند و به روحانی خوبی دست پیدا کنند هدایت می‌شوند.

امام جمعه یزد با طرح این سؤال که اگر آنها این افراد را نداشته باشند، چه اتفاقی می‌افتد، گفت: اگر افرادی که دین را برای جوانان بیان کنند در اطراف آنها نباشند، راه را پیدا نمی‌کنند و تنها بستگی به این دارد که ما چگونه در برابر آنها عمل کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان یزد تصریح کرد: نباید نگاه ما این باشد که هر کسی خوب است و هدایت شده را همراهی کنیم و با وی گرم باشیم اما کسی را که آگاهی ندارد و درست عمل نمی‌کند رها کنیم.

ناصری ادامه داد: این رها کردن مصادف است با اینکه آنها را به دست دشمن بدهیم، چرا که اگر ما رها کنیم، دشمن رها نمی‌کند و به‌عکس می‌رود که آنها را بیشتر تحت تأثیر قرار دهد.

وی خاطرنشان کرد: دشمن امروز به‌وسیله ماهواره، اینترنت و شبکه‌های مجازی سعی می‌کند که فرزندان ما را به فساد و تباهی بکشاند و انواع برنامه‌های نامناسب برای آنها تهیه می‌کند.

امام جمعه یزد با تأکید بر اینکه در این صورت وظیفه روحانیت و دست‌اندرکاران دینی بیشتر می‌شود، گفت: یکی از مراحل بسیار مهم و عظیم امر به معروف این است که ما بدانیم در مسیر هدایت جوانان چه کنیم و به چه صورتی عمل نماییم.

تسنیم/

ارسال نظرات