خبرهای داغ:
نمایشگاه بزرگ فرهنگی با موضوع «اقتصاد مقاومتی» در شاهرود برپا شد.
کد خبر: ۸۶۵۵۵۶۵
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۷
محمد ابراهیمی مدیر موسسه فرهنگی بین الحرمین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود اظهار کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری نمایشگاه بزرگ فرهنگی با موضوع اقتصاد مقاومتی در شاهرود برپا گردید.

وی افزود: این نمایشگاه بزرگ فرهنگی بمناسبت ایام ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و میلاد رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و یاد شهیدان غریب مدافع حرم اهل البیت (ع) و سی و دومین همایش پیمان با شهیدان میغان برگزار می گردد.

ابراهیمی در ادامه گفت: این نمایشگاه فرهنگی که در سی و دومین یادواره شهدا و در جوار حسینیه شهدای میغان و با غرفه های مختلف تبلیغی و در راستای ترویج فرهنگ اسلامی و با موضوع اقتصاد مقاومتی برگزار شد.

وی در ادامه با دعوت از کلیه مردم شهید پرور به جهت شرکت در این جلسه معنوی و برنامه فرهنگی از آنان خواستار شد تا با حضور خور در همایش تجلیل از شهیدان ، نام خود را در دفتر ادامه دهندگان راه سبکبالان عاشق به ثبت برسانند.

لازم بذکر است روستای میغان شهرستان شاهرود با تقدیم صد شهید در دوران دفاع مقدس اولین روستااز نظر تعداد شهیدنسبت به جمعیت خود در سطح کشور می باشد.

تشکیل کارگروه تبیین مصادیق شعار سال 95 در شاهرود

مدیرموسسه فرهنگی بین الحرمین ، همچنين از تشکیل کارگروه تبیین مصادیق و راهکارهای اجرایی شعار سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل خبر داد.

محمد ابراهیمی با اشاره به نامگذاری سال‌های مختلف از سوی مقام معظم رهبری اظهار کرد: بر این اساس تشکیل کارگروهی برای تعیین مصادیق شعارهای سال که از سوی مقام معظم رهبری اعلام می‌شود، از طریق موسسه در دستور کار قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: با توجه به به فرمایشات مقام معظم رهبری و به جهت تحقق اهداف ایشان ، موسسه فرهنگی بین الحرمین در نظر دارد تا با اقدامی مناسب به جهت عمل به دستورات و فرمایشات مقام معظم رهبری گامی اساسی را بردارد.

ابراهیمی عنوان کرد: بر این اساس کارگروهی برای تعیین مصادیق شعار سال اقتصاد مقاومتی در موسسه تشکیل شده تا به تبیین مصادیق و ارائه راهکارهای اجرایی امسال اقدام کند.

وی تاکید کرد: برگزاری کارگاههای آموزشی، توزیع جزوات مربوط به اقتصاد مقاومتی، برگزاری گفتمانهای دینی و آموزش آحاد جامعه از جمله تصمیمات مهم این کارگروه ویژه اقتصاد مقاومتی می باشد.

ابراهیمی در پایان از صاحب نظران خواست تا با همکاری و مساعدت خود نسبت به تحقق شعار سال این موسسه فرهنگی را یاری نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها