خبرهای داغ:
معاون اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود گفت: در ایام نوروز امسال 3 هزار و 429 مسافر در دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود اسکان یافتند.
کد خبر: ۸۶۵۵۵۶۸
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۰
گلنار شجاعی باغینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود گفت: با تمهیدات در نظر گرفته‌شده از سوی کمیته اسکان این دانشگاه ، در ایام نوروز 95، تعداد 3 هزار و 429 از همکاران دانشگاهی در قالب 122 خانواده هیئت علمی و 371 خانواده کارکنان از سراسر کشور، توانستند از خدمات اسکان این واحد دانشگاهی استفاده کنند.

وی اظهار کرد: بر اساس بخشنامه سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، ستاد اسکان نوروزی در این دانشگاه تشکیل شد و توانست خدمات خود را از 25 اسفند 94 تا 15 فروردین 95 به هموطنان و کارکنان واحدهای دانشگاهی از سراسر کشور ارائه دهد.

شجاعی گفت: با توجه به اینکه شاهرود در مسیر عبوری یکی از پرترددترین راه‌های کشور به‌واسطه قرار داشتن بین تهران مشهد قرار دارد و نیز با دارا بودن جاذبه‌های متعدد طبیعی و تاریخی در این شهرستان، همه ساله پذیرای جمعی زیادی از مسافران و زائران امام رضا (ع) است.

وی با تأکید بر اینکه مکان‌های اسکان شامل تمامی امکانات رفاهی از جمله وسایل ورزشی، سلف سرویس پذیرایی‌های اولیه، تلویزیون و اینترنت وای فای بود گفت: بر همین اساس همه‌ساله با قراردادان امکاناتی در خور شان همکاران دانشگاهی، سعی می‌شود تا با تمهیداتی خاص ضمن اسکان این عزیزان در واحد دانشگاهی شاهرود در این ایام، روزهای خوشی را سپری و خاطرات خوبی را با خود همراه کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها