دومین دوره جشنواره عکس دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود با عنوان (سفرههای هفتسین و سیزده بدر) با استقبال پرشور شرکت کنندگان مواجه شد.
کد خبر: ۸۶۵۵۵۷۱
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۲
مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود گفت: پس از اجرای موفق اولین جشنواره عکس این دانشگاه با موضوع تصاویر دانشگاه که مورد استقبال کم‌نظیر اساتید، کارکنان و دانشجویان قرار گرفت بر آن شدیم تا دومین دوره جشنواره را با موضوعی در حال و هوای عید نوروز برگزار کنیم.

سید امیررضا حسینی نژاد افزود: این دوره عکس‌هایی را شامل می‌شود که اساتید، کارکنان و دانشجویان به‌صورت سلفی از سفره‌های هفت‌سین خانواده خود و نیز روز سیزده‌بدر در طبیعت سراسر کشور می‌گیرند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود گفت: هر نفر می‌تواند 4 عکس را به ایمیل ar_hnd@yahoo.com یا از طریق تلگرام دانشگاه ارسال کند و عکس‌ها می‌تواند هم با دوربین‌های حرفه‌ای و هم با موبایل گرفته شود.

حسینی نژاد تصریح کرد: با توجه به تجربه جشنواره قبلی انتظار می رفت که این جشنوراه با استقبال بیشتری روبرو شود که این امر به وقوع پیوست و هم اکنون که هنوز تا پایان جشنواره چند روزی باقی است صدها عکس به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

وی گفت: پس از 20 فروردین 95 که آخرین‌مهلت ارسال آثار است بلافاصله کار داوری عکس‌ها با تیمی مجرب آغاز خواهد شد و در پایان علاوه بر اینکه عکس‌های برگزیده در سایت، تلگرام و اینستاگرام دانشگاه قرار داده می‌شود از خالقان آثار با اعطای گواهینامه شرکت در جشنواره و نیز جایزه تقدیر خواهد شد.

حسینی نژاد بیان کرد: مخاطبان می‌توانند با مراجعه به تلگرام دانشگاه به آدرس https://telegram.me/PRiaushahrood از کم و کیف برگزاری مسابقه آگاه شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها