فرمانده سپاه حاجی آباد امروز وظیفه بسیجیان حضور در عرصه‌های علمی و تحقق اقتصاد مقاومتی مدنظر رهبر انقلاب است چون هرکجا که بسیجیان ورود کردند به حمدالله کارهای مؤثری صورت گرفته است.
کد خبر: ۸۶۵۵۵۹۶
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان، سرهنگ دوم حجت امیری کیا در حاشیه بازدید از طرح‌های کارآفرینی بسیج سازندگی شهرستان حاجی آباد در گفتگو با پیارم حاجی آباد اظهار داشت: بسیج یادگار امام راحل و یکی از شاخه‌های استوار درخت تنومند انقلاب است.

وی اضافه کرد: بسیجیان شهرستان همواره گوش به فرمانده مقتدای خود مقام معظم رهبری بوده و هستند همانگونه که در زمان رهبر فقید انقلاب این رویه وجود داشته است.

فرمانده سپاه حاجی آباد بسیجیان را در خط مقدم اقتصاد مقاومتی دانست وبسیج سازندگی  بر حمایت از طرح‌های اقتصادی زود بازده مردمی در این زمینه تأکید کرد.

فسرهنگ امیری کیا همچنین اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی و توجه به آن چند سالی است که از سوی مقام معظم رهبری در پیام‌های نوروزی مورد تأکید قرار می‌گیرد و همانگونه که مطرح فرمودند تنها راه نجات اقتصاد توجه به نیروهای درونی و خود باوری در خصوص موضوعات تولیدی و اقتصادی است تا اقتصادی مبتنی بر فکر داخلی شکل بگیرد.

امیری کیا افزود: اقتصاد اگر درون زا باشد با هیچگونه تحریم و بی مهری‌های خارجی از رونق نمی‌افتد و توان داخلی تقویت می‌شود و این موضوعات دقیقا آن چیزی است که بسیجیان باید مد نظر قرار بدهند و به آن توجه ویژه بکنند.

وی واردات بی رویه کالاهای خارجی را مایه تخریب روحیه خودباوری در بین مردم دانست و تأکید کرد: بسیج از طرح‌های اقتصاد مقاومتی تا کنون حمایت و استقبال خوبی انجام داده است و این توانمندی وجود دارد در صورت وجود طرح و تقاضا حمایت گسترده صورت بگیرد.

امیری کیا، اقتصاد مقاومتی نسخه شفابخش اقتصاد کشور است و بسیجیان در خط مقدم تحقق آن قرار دارند.

وی عنوان کرد: امروز وظیفه بسیجیان حضور در عرصه‌های علمی و تحقق اقتصاد مقاومتی مدنظر رهبر انقلاب است چون هرکجا که بسیجیان ورود کردند به حمدالله کارهای مؤثری صورت گرفته است.

سرهنگ امیری کیا افزود: دشمنان انقلاب اسلامی به‌خوبی بافرهنگ و تفکر بسیجی آشنا هستند و می‌دانند که اگر کوچک‌ترین تهدیدی علیه انقلاب اسلامی انجام شود بسیجیان جواب دندان‌شکنی به انها می‌دهند.

وی در ادامه گفت: باید در همه زمینه‌ها و فعالیت‌ها از مدیریت جهادی و ظرفیت آحاد بسیج بهره ببریم چون این ظرفیت‌های فراوان انسانی نعمتی برای کشور ما است.

امیری کیا خاطرنشان کرد: تولید و اقتدار ملی که ناشی از توان داخلی است ظرفیت ایران محسوب می‌شود و در اقتصاد جهانی تأثیرگذار است.

ارسال نظرات