خبرهای داغ:
مسئول بسیج طلاب سپاه حضرت صاحب الامر(عج) استان قزوین از اعزام 50 طلبه به مناطق محروم طارم و الموت خبر داد.
کد خبر: ۸۶۵۵۶۲۶
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۳

حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی مسئول بسیج طلاب سپاه حضرت صاحب الامر (عج) قزوین در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، پیرامون اعزام طلاب بسیجی به اردوهای جهادی عنوان کرد: از 28 اردیبهشت الی دوم خرداد ماه 50 تن از طلاب بسیجی به صورت داوطلبانه در مناطق محروم الموت و طارم حضور پیدا خواهند کرد.

وی ادامه داد: مناطق انتخاب شده با مشورت بسیج سازندگی بوده است و طلاب در این مناطق در طول روز به اقدامات محرومیت زدایی مشغول خواهند بود.

مصطفایی اضافه کرد: طلاب طی برنامه منظمی در این دوره آموزش هایی در مورد سبک زندگی اسلام و موضوعات و شبهات روز ارائه خواهند کرد.

مسئول بسیج طلاب سپاه حضرت صاحب الامر (ع)برگزاری نماز جماعت در روستا ها را از دیگر برنامه ها عنوان کرد و گفت: طلاب موظف هستند که پاسخگوی شبهات و سوالات شرعی مردم باشند و هر گونه کمکی را در این مورد ارائه دهند، همچنین مبانی دینی، فرهنگی و مشاوره ای طی روزهایی که این طلاب در مناطق محروم حضور دارند مطرح و رسیدگی خواهد شد. 

وی در پایان خاطر نشان کرد: کمک به مناطق محروم و تلاش در راستای محرومیت زدایی و به نوعی قدم گذاشتن در راه اقتصاد مقاومتی وظیفه ای است که چه طلاب و چه سایر اقشار بسیج باید به صورت ویژه به آن بپردازند و همه ما امیدواریم شاهد روزی باشیم که محرومیت در تمام نقاط ایران عزیز حذف شده باشد.

1004/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها