یک کارشناس فرهنگی در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد
مربی قرآن گفت: قوانین مشخصی در خصوص رعایت عفاف و حجاب وجود دارد که وظیفه تمامی دستگاه ها را مشخص کرده باز هم دولتمردان به این قوانین توجهی نمی کنند و از ادارات و وزارتخانه های مربوطه خود نمی خواهند که این قوانین اجرایی شود.
کد خبر: ۸۶۵۵۶۵۵
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۷
مرضیه جمال زاده کارشناس فرهنگی و مربی قرآن در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج، گفت: وضعیت حجابی که هم اکنون شاهد آن هستیم به هیچ عنوان با ارزش های جامعه اسلامی ما سازگاری ندارد.

وی افزود: متاسفانه با وجود قوانین مشخص در خصوص رعایت عفاف و حجاب که وظیفه تمامی دستگاه ها را مشخص کرده باز هم دولتمردان به این قوانین توجهی نمی کنند و از ادارات و وزارتخانه های مربوطه خود نمی خواهند که این قوانین اجرایی شود.

جمال زاده اظهار داشت: با عملکردی که در این چند سال از دولت دیدیم بعید می دانم اقدامی در این خصوص انجام دهد وقتی مسئولان از اردوهای مختلط حمایت می کنند دیگر چه انتظاری در زمینه حجاب می توان داشت.

وی ادامه داد: معیارهای اسلام و ارزش های دین دغدغه مسئولان ما نیست و آنها بد حجابی را مشکل نمی دانند در صورتی که به دنبال این وضعیت و ناهنجاری، بسیاری از مشکلات دیگر برای جامعه ایجاد می شود که نمی توان آنها را انکار کرد.

ارسال نظرات