خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه در دیدار اساتید دانشگاه های این شهرستان، گفت: استفاده از الگوهای عملی برای تحقق اقتصادمقاومتی ضروری است.
کد خبر: ۸۶۵۵۷۳۲
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام اباصلت فیضی زاده افزود: استفاده موثر و کارآمد از ظرفیت های علمی دانشگاه ها و دانشگاهیان در تحقق اقتصاد مقاومتی و رونق توسعه اقتصادی پایدار در جامعه باید مورد توجه مسئولان و متولیان امر قرار گیرد.

وی با تاکید بر ضرورت عمل انقلابی در بین دانشگاهیان برای تحقق اقتصاد مقاومتی در جامعه، اظهار کرد: دانشگاه ها نقش موثری در تبیین زمینه های اقتصادمقاومتی در بین نسل جوان و فرهیخته جامعه به عنوان آینده سازان نظام مقدس اسلامی دارند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه گفت: ایجاد تحرک و پویایی در امر تولید، خودکفایی و خوداتکایی، افزایش میزان بهره وری به عنوان ویژگی های بارز اقتصادمقاومتی نیازمندعزم جدی و همت عمومی مردم و مسئولان است.

حجت الاسلام فیضی زاده بیان کرد: کاهش وابستگی های اقتصادی با بهره گیری و استفاده از ظرفیت های علمی و عملی دانشگاهیان و بسیجیان در راستای اقتصاد مقاومتی ضروری است.

در این دیدار اساتید و دانشگاهیان دانشگاه های مراغه بر لزوم تلاش و عزم جدی برای تحقق اقتصاد مقاومتی تاکید کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها