محمود کریمی بیرانوند گفت: آقای روحانی در سفر به پاکستان،نسبت به صادرات گاز توافق داشته‎اند این در حالی است که صادرات گاز قبل از بررسی و جمع بندی بوده است لذا گاز را به حداقل قیمت به پاکستان صادر می‎کنند این معنای اجرایی نمودن اقتصاد مقاومتی است؟!
کد خبر: ۸۶۵۵۷۶۶
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۵

محمود کریمی بیرانوند کارشناس مسائل اقتصادی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: دولت در حوزه‎های مهم اقتصادی اعم از نفت و گاز نگاه به درون‎زایی و برون نگری ندارد مصداق بارز،بی توجهی دولت به مباحث پتروشیمی  است.

وی با بیان اینکه آقای زنگنه رویکرد خام فروشی دارد افزود: آقای زنگنه حمایت از پالایشگاه در مقیاس کوچک و بزرگ را قبول نداشته و پالایشگاه را فاقد صرفه اقتصادی می‎پندارد به همین سبب اقتصاد مقاومتی را مانع از خام فروشی محصولات استراتژیک نفت و گاز متصور ساخته این در حالی است که اقتصاد مقاومتی را فقط در غالب شعار و نمادین مطرح می‎سازد.

این کارشناس مسائل اقتصادی خاطر نشان کرد: مطابقت رویکرد آقایان روحانی و زنگنه که اقتصاد مقاومتی را شعار می‎دهند در سفر اخیری که به پاکستان داشته‎ بیشتر مشخص می‎گردد.

وی خاطر نشان کرد: آقای روحانی در سفر به پاکستان،نسبت به صادرات گاز توافق داشته‎اند این در حالی است که صادرات گاز قبل از بررسی و جمع بندی بوده است لذا گاز را به حداقل قیمت به پاکستان صادر می‎کنند این معنای اجرایی نمودن اقتصاد مقاومتی است؟!

ارسال نظرات