فرمانده لشکر عملیاتی 27 حضرت محمد رسول الله(ص):

پاسداری از انقلاب اسلامی عزت و افتخار ابدی است

در اولین روز کاری بهار 95مراسم اخوت پاسداران لشکر عملیاتی 27 حضرت محمد رسول الله(ص) با حضور فرمانده ،مسئول نمایندگی ولی فقیه و آحاد پاسداران لشکر در حسینیه شهدای گمنام برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۵۵۷۸۶
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ ؛ سردار حسین اسدالهی فرمانده لشکر عملیاتی 27 حضرت محمد رسول ا...(ص) در مراسم اخوت پاسداران این لشکر با اشاره به اینکه هیچ گاه فکر این را نمی کردیم که سال 95 را در حالی آغاز کنیم که شهیدان مدافع حرم جای شان در بین ما خالی باشد تصریح کرد: عزیزانی که سالهای سال با آنها بودیم ،درکنار آنها بودیم، در شادی و غم کنار هم بودیم دیگر کنار ما نیستند والبته خوشا به حال آن ها که به آنچه می خواستند رسیدند و افسوس برای ماست که چنین دلاورانی ار بین ما رفتند.

سرداراسدالهی ادامه داد: شهیدان مدافع حرم راهشان را انتخاب کردند و راه آنها شهادت در راه خدا بود. درود خدا بر این مجاهدان که نتوانستند ببینند که دشمن تکفیری صهیونیستی کوچکترین تعرضی را به حرم عقیله بنی هاشم (س) داشته باشد و در این راه شهادت را انتخاب کردند انشاءالله که ما بتوانیم ادامه دهنده راه این عزیزان باشیم و در روز قیامت نیز با آنها محشور شویم.

فرمانده لشکر عملیاتی 27 حضرت محمد رسول الله(ص) با توجه به اینکه لشکر عملیاتی 27 حضرت محمد رسول الله(ص) یک یگان نظامی و مردم پایه است تأکید کرد: ما باید آمادگی های خودمان را به بالاترین مرحله برسانیم و طبق فرامین فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) آمادگی های نظامی و جسمانی خود را بالا ببریم و لبخند رضایت را بر لبان رهبری معظم انقلاب بنشانیم.برای ما پاسداری از انقلاب اسلامی عزت و افتخار ابدی است

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار