فرمانده سپاه قدس گیلان:

مقدمات دیدار با رهبری فراهم شده است

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه مسئولین برگزار کننده این کنگره به زودی با مقام معظم رهبری دیدار خواهند نمود گفت: مقدمات دیدار با رهبری فراهم شده است.
کد خبر: ۸۶۵۵۷۸۷
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، سردار محمد عبدالله پور در نشست هماهنگی کنگره ملی 8هزار شهید گیلان که عصر امروز در استانداری برگزار شد با اشاره به برگزاری کنگره در اردیبهشت ماه سال جاری اظهار کرد: زمان زيادی تا کنگره باقی نمانده است، لذا برای پیشرفت اهداف، کمیته ها باید از مرحله تئوری وارد مرحله عملیاتی اجرای برنامه ها شوند.

وی با تاکید بر اینکه کار برای شهدا با وجود مشکلات مادی و تجهیزات نیز لذت بخش است تصریح کرد: یقین بدانیم برکات انجام این کنگره را بزودی در استان خواهیم دید بنابراین باید تلاشمان را مضاعف کنیم تا کنگره آبرومندی برگزار شود.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به برگزاری 16یادواره موضوعی در شهرستان ها گفت: با برگزاری این یادواره ها فضای استان حساس شده است، اما در مورد فضاسازی رشت نیازمند سرعت عمل بیشتری هستيم.

سردار عبدالله پور سرپوشیده کردن مکان برگزاری کنگره، موضوع حمل و نقل مدعوین سه اجلاس و همکاری و همدلی همه مسئولین در اجرای برنامه های حاشیه ای کنگره را از موضوعات مهم مورد توجه دانست.

وی با اشاره به اینکه مسئولین برگزار کننده این کنگره به زودی با مقام معظم رهبری دیدار خواهند نمود خاطرنشان کرد: مقدمات دیدار با رهبری فراهم شده است.

سردار عبدالله پور در پایان به برگزاری دو نمایشگاه فرهنگی و رزمی در حاشیه کنگره خبر داد و گفت: نمایش رزمی عملیات کربلای پنج از برنامه های حاشیه ای کنگره مذکور خواهد بود که در لشکر عملیاتی اجرا می شود.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار