استاندار گیلان برگزاری کنگره بزرگداشت 8 هزار شهید را توفیقی برای مسئولان و مردم این دیار دانست و افزود: باید با خلوص نیت در این کار ورود کنیم و با خرد جمعی و اندیشه واحد و دست پرتوان به بهترین شکل ممکن وظایفان را انجام دهیم.
کد خبر: ۸۶۵۵۷۸۸
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، دکتر محمدعلی نجفی در نشست هماهنگی کنگره ملی 8هزار شهید گیلان که عصر امروز در استانداری برگزار شد با اشاره به همراهی حضور مردم در پیروزی انقلاب از سال 42 اظهار کرد: هرجا حضور مردم در کنار مسئولین در اجرای برنامه ها را شاهد بودیم موفقیت و سربلندی از آن ما شد.

وی برگزاری کنگره بزرگداشت 8 هزار شهید را توفیقی برای مسئولان و مردم این دیار دانست و افزود: باید با خلوص نیت در این کار ورود کنیم و با خرد جمعی و اندیشه واحد و دست پرتوان به بهترین شکل ممکن وظایفان را  انجام دهیم.

استاندار گیلان با اشاره به عملکرد رضایت بخش مسئولان و دبیران برگزاری نخستین کنگره ملی 8هزار شهید گیلان افزود: استفاده از ظرفیت مردم در برگزاری این یادواره در اثربخش بودن برنامه ها موثر است.

نجفی بر هماهنگی کمیته‌های 18 گانه با متولیان بخش‌های مختلف نیز تأکید کرد و افزود : باید هماهنگ با سیاست اندیشه عالی کنگره به پیش رویم.

وی با بیان اینکه تلاش خواهد شد تا با بزرگان گیلانی که در دوران دفاع مقدس نقش ویژه و محوری داشتند و اکنون در سایر استان ها حضور دارند دیدار و از تجربیات آنها استفاده شود گفت: همدلی در اجرای برنامه ها باید مورد توجه مسئولان کمیته ها نسبت به هم باشد.

استاندار گیلان با اشاره به مطرح شدن اندیشه‌های حزبی و  جناحی در برخی از مراسم خاطرنشان کرد: عظمت شهدا آنقدر بالا است که نباید مراسم آنها آغشته به اندیشه جناحی و حزبی  شود و خوشبختانه این موضوع در مراسم و یادواره های بزرگ همچون کنگره اتفاق نمی افتد.

نجفی با اشاره به همزمانی برگزاری کنگره و دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در رشت و رودبار اشاره کرد و گفت: با تدابیر ویژه هر دو برنامه به خوبی برگزار خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به رضایت گردشگران نوروزی در سفر به گیلان گفت: در ایام نوروز امسال براساس آمار دریافتی از نیروی انتظامی شاهد کاهش آمار 32 تا 70 درصدی نزاع، درگیری، جرائم و ... بودیم.

ارسال نظرات